پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 30346
منبع : روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم
مدیرمسکن راه و شهرسازی قم:

عملیات احداث فاز یک بلوار شهروند پردیسان قم به اتمام رسید

قم نيوز : قم نیوز: مدیرمسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات احداث فاز یک بلوار شهروند پردیسان قم به اتمام رسید که طول باند غربی بلوار شهروند در فاز یک ۵/۱ کیلومتر و عرض آن ۱۴ متر است.
عملیات احداث فاز یک بلوار شهروند پردیسان قم به اتمام رسید
به گزارش قم نیوز، محمدرضا فرج مدیر ساختمان و مسکن این اداره کل با اعلام اتمام عملیات احداث باند غربی بلوار شهروند (فاز یک) در پردیسان قم اظهارداشت: طول مسیر باند غربی (فاز یک) قریب ۵/۱ کیلومتر و عرض آن بالغ بر ۱۴ متر است.

مدیرمسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: این بلوار که در بین اهالی به نام بلوار دکل شناخته شده است نقش مهمی در تسهیل ترافیک شهرک پردیسان و اتصال ضلع جنوبی این شهرک به بلوار اصلی پردیسان دارد.

وی هزینه اجرای این پروژه را در مجموع (فازهای یک و دو) بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طول مسیر پروژه در دو باند شرقی و غربی ۳ کیلومتر است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم زمان آغاز اجرای پروژه را دی ماه سال ۹۳ عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری کل پروژه را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

فرج تصریح کرد: تمام عملیات عمرانی احداث این بلوار از جمله جدول کشی رفوژ وسط نیز در قالب این طرح دیده و اجرا شده است.

وی با تشکر از تعامل و همکاری اهالی پردیسان در احداث این بلوار خاطر نشان کرد: در ادامه عملیات عمرانی مسیر، اهالی محترم، مجریان طرح را با رعایت نکات ایمنی به هنگام عبور از این مسیر یاری کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvmdm.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما