پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 16306
با غلبه تیم ملی برابر عراق

والیبالیست‌های معلول قمی به مدال طلای مسابقات پاراآسیایی دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های معلول قمی همراه با تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان شدند.
والیبالیست‌های معلول قمی به مدال طلای مسابقات پاراآسیایی دست یافتند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های پاراآسیایی جوانان سومین دوره خود را با شرکت برترین ورزشکاران جانباز و معلول جوان قاره کهن به میزبانی کشور مالزی پشت سر گذاشت و طی آن کاروان اعزامی کشورمان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این پیکارها شد.
 
کاروان اعزامی ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در رشته‌های مختلف به این پیکارها اعزام شد و در نهایت توانست با کسب بیش از 50 مدال این پیکارها عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در سال 2013 را کسب کند.
 
در ترکیب کاروان اعزامی ورزشکاران جانباز و معلول جوان کشورمان اعزامی به رقابت‌های سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در کشور مالزی، سه ورزشکار قمی حضور داشتند.
 
در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در این پیکارها دو والیبالیست قمی به نام‌های حسین گلستانی و مرتضی جعفری عضویت داشتند و توانستند با درخشش خیره کننده در ترکیب تیم ملی نقش مهمی در موفقیت تیم کشورمان در این پیکارها ایفا کنند.
 
این در حالی است که تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در این رقابت‌ها با تمام توان به مصاف حریفان رفت و بدون اینکه حتی یک بازی از این مسابقات را واگذار کند، در نهایت توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص بدهد.
 
در پایان رقابت تیم‌های مدعی شرکت کننده در پیکارهای رشته والیبال نشسته، تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان با غلبه بر تمام حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی 2013 جوانان در کشور مالزی شد.
 
این در حالی است که در روز پایانی رقابت‌های سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان مالزی و در رشته والیبال نشسته، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به مصاف عراق رفت که با برتری سه بر صفر مقابل این تیم عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.
 
این در حالی است که تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در این دیدار با نتایج 25 بر 15، 25 بر 15 و 25 بر 11 موفق به شکست تیم ملی والیبال نشسته جوانان عراق شد و بدین ترتیب بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها موفق به کسب مدال طلا شد.
 
رقابت‌های رشته والیبال نشسته بازی‌های سومین دوره پاراآسیایی جوانان در کشور مالزی در حالی با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که در رده بندی نهایی این پیکارها بعد از ایران و عراق، تیم‌های ملی والیبال نشسته قزاقستان و مالزی به ترتیب سوم و چهارم شدند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfvmdy.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما