پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 25586

یادواره شهید پاینده در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: یادواره شهید عباس پاینده با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج سپاه استان قم در گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر (ع) برگزار شد.
یادواره شهید پاینده در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید عباس پاینده و دیگر شهدای هشت سال دفاع مقدس چهارشنبه شب در گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی از کارشناسان مذهبی استان قم و مدیحه‌سرایی یکی از مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.

محمدعلی مختاران و امیرحسین مرادی فرماندهان نواحی مقاومت امام حسین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) قم، جمعی از فرماندهان حوزه‌های بسیج به همراه بسیجیان قم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این یادواره شهدا حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی شهدا را سرمایه‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما با تکیه به این سرمایه‌ها می‌توانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی و آنها را از حضور در این عرصه ناامید کنیم.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌‌‌ای است که بردوش مسئولین و مردم انقلابی ایران اسلامی گذاشته شده تا بتوانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل امروزی انتقال دهیم.

این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اهمیت روز قدس و لزوم حضور پرشور مردم شهیدپرور استان قم در راهپیمایی‌ها خاطرنشان کرد: این راهپیمایی‌ها دشمن را از نقشه‌های پلید خود مایوس خواهد کرد و سبب لغزش استکبار جهانی خواهد شد.

وی این حرکت انقلابی و مذهبی در روز قدس را گامی موثر برای تقویت اتحاد جوامع اسلامی دانست و اضافه کرد: امروزه باید از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد گسترش اتحاد میان کشورهای اسلامی استفاده کنیم.

میردامادی ادامه داد: دشمن امروزه با استفاده از گروه‌های تکفیری وحدت امت اسلامی را نشانه گرفته است که تحقق این هدف برای ما بسیار خطرناک است، زیرا اگر امت اسلامی تجزیه شود، درگیری داخلی موجب نابودی اسلام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان در روز قدس حضور مردم را در راهپیمایی‌ها رصد می‌کنند و ملت ایران کنار دیگر مسلمانان باید حماسه جدیدی را خلق کنند.

در پایان یادواره شهید عباس پاینده که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی قم برگزار شد از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvtd0.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما