دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 45566
منبع : خبرگزاری مهر
معاون آموزش و پرورش قم:

نمایش ۸۰ فیلم جشنواره فیلم عمار در مدارس قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری ۵۰ برنامه دانش آموزی در دهه فجر از نمایش ۸۰ فیلم جشنواره فیلم عمار در مدارس استان قم خبر داد.
نمایش ۸۰ فیلم جشنواره فیلم عمار در مدارس قم
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه‌ای در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که ظهر دوشنبه در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۵۰ برنامه برای کل دانش اموزان در استان قم مدون شده است و به همه مدارس ابلاغ شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه ۱۲ بهمن ماه گلبانگ انقلاب با حضور استاندار در یکی از مدارس استان قم به صدا در می‌آید، افزود: زنگ انقلاب در همه مدارس همزمان طنین انداز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های پوستر و عکس در مدارس همزمان با دهه فجر، تأکید کرد: معرفی دستاور های انقلاب از طریق نمایشگاه‌های عکس و پوستر در مدارس انجام خواهد شد و از خلافیت و ابتکارات دانش آموزان در این راستا استفاده می‌شود.

حمزه‌ای از برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی و کتابخوانی همزمان با دهه فجر در مدارس خبر داد و افزود: زنگ انشای انقلاب در همه مدارس خواهیم داشت و استعدادهای نویسندگی دانش آموزان در این زمینه بارور می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: ۸۰ فیلم جشنواره فیلم عمار در مدارس به نمایش گذاشته خواهد شد و علاوه بر این برنامه مهمانی لاله‌ها و حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

وی از برگزاری مسابقه خاطره گویی در مدارس هم گفت و افزود: در این مسابقه خاطرات انقلابی والدین دانش آموزان توسط خود دانش آموزان روایت خواهد شد.

حمزه‌ای افزود: وصیت نامه امام در سه فرمت و بخش در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و مسابقه از محتوای وصیت نامه برگزار می‌شود، علاوه بر این مسابقه نقاشی انقلاب را هم در مدارس خواهیم داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه تأکید شده است که کانون‌های فرهنگی باید برای عموم مردم برنامه داشته باشند، افزود: برای کارکنان آموزش و پرورش مسابقه ورزشی در ۸ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی از برنامه‌های روز ۲۲ بهمن هم گفت و تأکید کرد: گروه سرود فجر افرینان در ۲۲ بهمن به اجرای سرود خواهند پرداخت و علاوه بر این دانش اموزان در ۶ نقطه در شهر با شکل خاصی حضور خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه در جریان دهه فجر از ۱۲۰۰ دانش آموز برتر استانی تجلیل می‌شود، تصریح کرد: فیلم گنجینه فجر آماده شده است که به مدارس به نمایش گذاشته می‌شود و علاوه براین مسابقه دوربین ۲۲ از دیگر برنامه‌های امسال است که دانش آموزان می‌توانند از راهپیمایی عکس‌های ماندگار تهیه کند جایزه دریافت کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvtdj.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما