يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 25676

رقم قرارداد بازیکنان صبای قم منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: رقم قرارداد بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور منتشر شد.
رقم قرارداد بازیکنان صبای قم منتشر شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که بعد از اردوهای اردبیل و تهران دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم در جریان است، صبا امروز یک دیدار تدارکاتی نیز برگزار می‌کند تا بیش از پیش مهیای بازی‌های لیگ چهاردهم شود.

دور جدید تمرینات صبا برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز در قم با انجام بازی تدارکاتی پیگیری می‌شود که اتفاق مهم دیگر در خصوص این تیم، انتشار رقم قرارداد بازیکنان صبا در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتبال بود.

تیم فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نام ۱۵ بازیکن را از لیست خود خارج کرده است اما به عنوان جایگزین آنها، تعداد ۱۶ بازیکن را نیز جذب کرده تا بدین ترتیب حضوری موفقی در لیگ چهاردهم داشته باشد.

تیم فوتبال صبای قم تمرینات خود را از هفدهم خرداد ماه آغاز کرده است تا یکی از مدعیان چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشد، و نفرات شاخصی که به این تیم ملحق شده‌اند نظیر احمد حسن‌زاده، پیروز قربانی، بازیکنانی از کامرون و برزیل و چند لیگ برتری دیگر هستند.

تیم فوتبال صبای قم پیش از نخستین بازی خود در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ذوب آهن اصفهان، تا روز سه‌شنبه هفتم مرداد ماه در مجموعه ورزشی هلا‌ل‌احمر قم تمرین خواهد کرد و سپس روز چهارشنبه که روز قبل از دیدار با ذوب آهن محسوب می‌شود تمرین خود را به ورزشگاه یادگار امام منتقل می‌کند تا این تیم با آمادگی کامل به مصاف ذوب آهن برود.

در هفته نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه عصر پنجشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور هواداران پر تعداد خود به مصاف ذوب آهن می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvvd0.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما