پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : 26666

پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم با بیان این که پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در قم راه اندازی می‌شود گفت: این پیست در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم و در زمینی به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع واقع شده است.
پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید کاظم صالحی اظهار کرد: موتورسواری و اتومبیلرانی قم در آستانه هفته دولت با حضور مسئولان استان و مدیر کل ورزش و جوانان قم رسما راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: راه اندازی این پیست می‌تواند نیاز عمده علاقمندان به رشته موتورسواری و اتوموبیلرانی قم را که سال‌ها به دنبال احداث مکانی متعارف برای توسعه این رشته ورزشی بوده‌اند پاسخ دهد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم افزود: پیش از این به دلیل عدم وجود پیستی استاندارد و مطابق استانداردهای ملی و بین المللی، رشته‌های موتورسواری و اتوموبیلرانی قم با مشکلات عمده‌ای مواجه بود و علاقمندان به این رشته برای انجام تمرینات رشته مورد علاقه خود با دردسرهای زیادی روبرو بودند.

صالحی عنوان کرد: این پیست در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم و در زمینی به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع واقع شده است و قرار است در آستانه هفته دولت به طور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاح و راه اندازی پیست استاندارد موتورسواری و اتوموبیلرانی قم از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۳۱ مرداد ماه و در آستانه فرارسیدن هفته دولت با حضور مسئولان استانی قم و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم خاطرنشان کرد: در قم علاقمندان قابل توجهی به رشته پرجاذبه اتومبیلرانی و موتورسواری وجود دارد که با تجهیز امکانات و بسترسازی شرایط برگزاری تمرینات و مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری، می‌توانیم شاهد تحول عمیقی در این دو رشته در قم باشیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfvvd0.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما