شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 33046
در صورت تصویب در شورای شهر قم؛

مجوز نامگذاری 35 خیابان قم صادر می‌شود

قم نيوز : قم نگار: در صورت تصویب در شورای شهر قم مجوز نامگذاری 35 خیابان قم صادر می‌شود.
مجوز نامگذاری 35 خیابان قم صادر می‌شود
به گزارش قم نگار، یکصدو چهل و نهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، فردا عصر در سالن جلسات این شورا برگزار می‌شود.

در جلسه یکصدو چهل و نهمین شورای اسلامی شهر قم، مسائل متعددی موردبررسی قرار می‌گیرد که قم نگار برای استحضار شهروندان، دستور جلسه علنی را منتشر می‌کند.

یکی از موضوعات ثابت جلسه شورای اسلامی شهر قم، اخذ مجوز توافق‌نامه‌های شهروندان با شهرداری است که پس از بررسی در گروه شورا، به صحن علنی شورای شهر ارسال می‌شوند.

در جلسه فردا، اخذ مجوز نام‌گذاری ۳۵ مورد اسامی پیشنهادی در شوارع و معابر سطح شهر، اخذ مجوز تشکیل شواری نام‌گذاری با معابر و شوارع دو لایحه‌ای مورد بررسی در کمیسیون خدمات شهری است که توسط عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری مطرح می‌شود.

اخذ مجوز پرداخت یک‌دوم از هزینه‌های بیمه مازاد عمر، حوادث و پس‌انداز کارکنان، اخذ مجوز افزایش عوارض ارزش افزوده خیابان جمهوری، اخذ مجوز افزایش حق الجلسه اعضاء کمیسیون ماده ۲۴، اخذ مصوبه اصلاحات در اساس‌نامه سازمان قطار شهری، اخذ مجوز اصلاح تبصره ۹۰ بودجه سال ۹۴ در مورد به‌کارگیری نیروی انسانی و اخذ مجوز فروش واحدهای تجاری واقع در مجتمع ناشران که به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تحویل داده‌شده است، از دیگر لایحه‌ها و طرح‌هایی است که کمیسیون برنامه و بودجه به ریاست حجت‌الاسلام آتش زر مطرح و موردبررسی قرار می‌گیرد.

اخذ مجوز توافق با حسین آزمون واقع در جاده قدیم تهران و اخذ مجوز توافق با رضا حیدریان در پلاک ۴۷/۱۱۳۹۵ واقع در بلوار خلیج‌فارس که به صورت کارگاهی است، دو لایحه دیگری است که در کمیسیون امور زیربنایی مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

از میان لوایح و طرح‌های موردبررسی اخذ مجوز تفریغ بودجه سازمان‌های پسماند شهری، قطار شهری و حمل‌ونقل ترافیک شهری سال ۹۳ و اخذ مصوبه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۳ سازمان قطار شهری اهمیت بیشتری دارد که در جلسه فردا به آن پرداخته می‌شود.

جلسات رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، یکشنبه‌ها عصر در محل شورا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvxdm.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما