چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 30076
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

۶۰ هزار نفر در دوره‌های آموزش مجازی و تربیت مدرس حوزه‌های علمیه ‌شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ۶۰ هزار نفر در دوره‌های آموزش مجازی و تربیت مدرس در حوزه‌های علمیه ‌شرکت کردند.
۶۰ هزار نفر در دوره‌های آموزش مجازی و تربیت مدرس حوزه‌های علمیه ‌شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، مراسم تکریم و معارفه معاونان حوزه‌های علمیه خواهران در اردوگاه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار و از حجت الاسلام و المسلمین قندی تجلیل و حجت السلام والمسلمین اسکندری به سمت معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران منصوب شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران یکی از بهترین میدان‌های انجام وظیفه است، اظهار داشت: سرمایهٔ زندگی ما در حال گذار بوده و آنچه می‌ماند ایمان و عمل صالح است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ۱۷ سال تلاش در حوزه‌های علمیه گفت: امروزه کارهای بزرگی در عرصه ارتقا فرهنگ دینی توسط خواهران طلبه انجام می‌شود به طوری که کار حوزهٔ علمیه خواهران، شهرهای دیگر را هم دربرگرفته و کانون پاسخ گویی به شبهات و سوالات شرعی است.

جمشیدی با اشاره به ظرفیت بالای قم افزود: حضور ۳۰ هزار فارغ‌التحصیل خواهران و نزدیک به ۶۰هزار نفر در آموزش مجازی و تربیت مدرس در حوزه‌های علمیه قم از ظرفیت بالای پژوهشی و آموزشی استان قم خبر می‌دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه تربیت از ابتدا تا انتهای حضور طلبه در مدارس حکم فرماست، تصریح کرد: تربیت طلبه را باید در تربیت اساتید جستجو کرد و این کار مدیران و اساتید و معاونت فرهنگی را سخت‌تر می‌کند و این جز با مشارکت همه گروه‌ها و با هدایت و رهبری معاونت فرهنگی ممکن نمی‌شود.

وی با اشاره به افتتاح شبکه کوثرنت گفت: انشاءالله به زودی شبکه کوثرنت به بزرگ‌ترین شبکه پژوهشی، تبلیغی و آموزشی در زمینه تبلیغ دین تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام اسکندری معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران عنوان کرد: ۳۰ هزار فارغ التحصیل و ۵۰ هزار طلبه در حال تحصیل جامعه الزهرا (س) هستند.

معاونت فرهنگی حوزه علمیه با بیان لزوم تعیین نظام تربیتی حوزه خواهران تصریح کرد: حوزه خواهران نباید درگیر کارهای روزمره شود و باید استراتژی و برنامه ریزی به گونه‌ای باشد که کارهای اجرایی به استان‌ها واگذار شود و در مرکز استراتژی‌ها و الگو‌ها طراحی شود که این ظرفیت نیازمند سرمایه گذاری انسانی و مادی است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvxdm.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما