دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 17026
از روز سه شنبه

فصل جدید لیگ فوتسال قم آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فصل جدید رقابت‌های فوتسال دسته اول باشگاه‌های قم از روز سه شنبه هفته جاری آغاز می‌شود.
فصل جدید لیگ فوتسال قم آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم مسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان استان قم در دسته‌های اول و دوم انجام می‌شود که بر این اساس، فصل جدید پیکارهای دسته اول از روز سه شنبه با برگزاری سه مسابقه آغاز می‌شود.
 
12 تیم شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال باشگاه‌های قم به صورت دوره‌ای و تک مسابقه، بازی‌های خود را انجام می‌دهند تا در نهایت تیم قهرمان این رقابت‌ها به مسابقات فوتسال مناطق کشور به نمایندگی از قم اعزام شود.
 
میزبان این مسابقات طبق سال‌های گذشته سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان است و تیم های صدرا سیستم ، پارسا ،شهید رئیس کرمی، آرش، آباد گران، آهن‌آلات، شهرداری، آرمان ،تائو ،امید ،سید ذاکر و فرید، حاضران در لیگ دسته اول را تشکیل می‌دهند.
 
بر اساس برنامه، تیم‌های فوتسال صدرا سیستم  و پارسا  از ساعت 15روز سه شنبه دوازدهم آذرماه  مسابقه افتتاحیه لیگ فوتسال بزرگسالان  استان قم را برگزار می‌کنند.
 
از ساعت 16:30 تیم های شهید رئیس کرمی و آرش به مصاف هم می روند و از  ساعت 18  دو تیم آباد گران و آهن‌آلات باهم مسابقه می‌دهند .
 
این مسابقات روز چهارشنبه از ساعت 15 با برگزاری سه مسابقه دیگر پیگیری می‌شود و  طی آن شهرداری و آرمان ساعت 15 به مصاف هم می روند و از ساعت 16:30 تائو و امید باهم دیدار می‌کنند.
 
آخرین  بازی هفته اول مسابقات لیگ برتر بزرگسالان از ساعت 18  بین تیم های سید ذاکر و فرید برگزار می‌شود تا پرونده هفته نخست این رقابت‌ها بسته شود.
 
انتهای پیام/  125
https://qomnews.ir/vdcfvxdy.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما