سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 15046
معاون مطبوعات قم خبرداد:

ورود 2 نشریه جدید به جمع نشریات قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اخذ مجوز دو نشریه جدید در استان قم خبر داد.
ورود 2 نشریه جدید به جمع نشریات قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه یار صبح امروز در گفت و گویی اختصاصی با اعلام این خبر اظهار داشت: دو نشریه از هیئت نظارت بر مطبوعات موفق به اخذ مجوز شد که این دو نشریه به صورت تخصصی در زمینه معارف اسلامی و همچنین ورزش منتشر خواهند شد و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به یکی از این دو نشریه جدید، محمدباقر شریعتی نیا را صاحب امتیاز و مدیرمسئول فصلنامه جستاری در معارف اسلامی عنوان کرد و افزود: این نشریه به شکل مجلهای، با روش پژوهشی، تحلیلی و اطلاع رسانی در زمینه الاهیات و علوم انسانی و با گستره توزیع سراسری منتشر میشود.

خامه یار به دومین نشریه جدید که با موضوع ورزش است اشاره کرد و گفت: ماهنامه ورزش و زندگی به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی محمدی در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی، با روش آموزشی، خبری و تحلیلی که با گستره توزیع سراسری و در قطع روزنامه ای منتشر خواهد شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: با انتشار این دو نشریه جدید، تعداد نشریات قم به 182 نشریه رسید.


انتهای پیام/122
 
 
https://qomnews.ir/vdcfvxdy.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما