قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری اولین دوره بصیرت این بنیاد خبر داد.
اولین دوره بصیرت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد تقی عصار ظهر امروز در دیدار معاون مدیران کل و معاون و روسای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با آیت الله نوری همدانی، اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که به فرمان فرمانده کل قوا تشکیل شده است نقش حفظ فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را بر عهده دارد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: این بنیاد در قالب بخش‌ها و مراکز مختلفی از جمله مراکز پژوهشی، سازمان زنان، روحانیت، پیشکسوتان، ادبیات، سینمایی و بخش‌های گوناگون دیگری اداره امور حفظ ایثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اولین دوره بصیرت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در این دوره مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف بنیاد با اهداف و مسائل سیاسی روز آشنا می‌شوند.

عصار با اعلام این خبر که دروس عقاید و اخلاق در این دوره‌ها برگزار می‌شود، تاکید کرد: راهیان نور یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردوش دارد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcfvydm.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما