پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 31200
منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مشارکت در رفع مشکلات مردم روحیه‌ای با ارزش و تعالی‌بخش است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت در رفع مشکلات مردم روحیه‌ای با ارزش و تعالی بخش است و امیدواریم که این سنت در استان قم همواره پایدار بماند.
مشارکت در رفع مشکلات مردم روحیه‌ای با ارزش و تعالی‌بخش است
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی در جشن کریمانه که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با هدف تامین سبد موادغذایی نیازمندان در ‌قم برگزار شد، ‌از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کرد و اظهارداشت: اقدام‌ شما که این کار خیر و سنت پسندیده را زنده نگه داشته‌اید بسیار ارزنده است.

وی با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان دارای آثار بسیار خاصی در جامعه است، بیان کرد: کمک به نیازمندان علاوه بر حل مشکلات مادی آنان رشته محبت را در جامعه و بین مردم جاری و ساری می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشارکت در رفع مشکلات مردم روحیه‌ای با ارزش و تعالی بخش است و امیدواریم که این سنت در استان قم همواره پایدار بماند.

در این مراسم که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، دبیرخانه فعالان اقتصادی استان قم، اتاق اصناف قم، اتاق بازرگانی استان قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شورای اسلامی شهر قم پیش‌بینی شده بود، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، همتی سرپرست استانداری قم، سیار فرماندار قم، جمعی از مسئولان استانی، بازاریان، اصناف، صنعتگران و خیرین و تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قم حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfx0dm.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما