دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 34810
منبع : قم نگار

نقش مهم رسانه و اصحاب قلم در توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم در ديدار مديرعامل روزنامه ايران گفت: رسانه ها و اصحاب قلم نقش مهم و كليدي را در زمينه توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور دارند.
نقش مهم رسانه و اصحاب قلم در توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور
به گزارش قم نگار، سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار مديرعامل روزنامه ايران بر جايگاه و اهميت روزافزون رسانه در دنياي امروزي تاكيد كرد.

وي با اشاره به ويژگي هاي منحصربفرد استان قم به عنوان مركز علم و فقاهت و توليد محتواي ديني ، لزوم برنامه ريزي و تلاش براي معرفي چنين جايگاهي را يادآور شد و گفت: روزنامه هاي ملي از جمله ايران مي توانند بستر خوبي براي اين مهم باشند.

استاندار قم به برنامه احداث اولين شهرك تخصصي چاپ و نشر كشور و شهر رسانه در قم و نيز توانمندي هاي حوزه توليد و سرمايه گذاري اين استان اشاره و خاطرنشان كرد: اين قابليت ها بايد به شكل مناسبي در سطح ملي و فراملي اطلاع رساني و معرفي شوند.

صادقي همچنين با اشاره به نقش مطبوعات در آگاه سازي و تنوير افكار عمومي، نقد صحيح و سازنده در رسانه ها به ويژه نشريات مكتوب را زمينه ساز رشد و بالندگي عنوان و تصريح كرد: رسانه ها و اصحاب قلم نقش مهم و كليدي را در زمينه توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور دارند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfxcdm.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما