سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 31840
منبع : روابط عمومی استانداری قم
در دیدار با استاندار قم مطرح شد؛

آیت‌الله صافی گلپایگانی: مسئولان به رفع مشکلات محرومان اهتمام ویژه داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله صافی گلپایگانی‌ در دیدار با استاندار قم خواستار اهتمام ویژه مسئولان به رفع مشکلات محرومان شد.
آیت‌الله صافی گلپایگانی: مسئولان به رفع مشکلات محرومان اهتمام ویژه داشته باشند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی استاندار قم صبح امروز در سفر به مشهد مقدس و زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار طی سخنانی با تأکید بر ضرورت تلاش مسئولان برای کسب رضای پروردگار اظهار داشت: باید به مسئولیت‌ها به‌عنوان امتحان الهی نگریسته شود.

وی با اشاره به مشکلات اقشار محروم جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی افزود: مسئولان باید اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات محرومان داشته باشند.

این مرجع تقلید وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه را مایه خیر و برکت برای قم دانست و با بیان اینکه این شهر ام‌القرای جهان تشیع است، تصریح کرد: مسئولان باید خدمت در این شهر را توفیق الهی دانسته و در مسیر اعتلای جایگاه آن تلاش کنند.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار، خدمت در قم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدوارم با پشتیبانی مراجع عظام تقلید بتوانم برای اعتلای قم قدم بردارم.

وی فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را در همه زمینه‌ها راهگشا خواند و گفت: دولت در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی در چارچوب فرمایشات این بزرگان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfxcdm.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما