دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 16810

شکوری در آستانه پیوستن به صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در آستانه پیوستن به صبای قم قرار گرفت.
شکوری در آستانه پیوستن به صبای قم
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در آستانه آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال سرگرم مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود برای همراهی این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال است.
 
در شرایطی که حضور حسین بادامکی در صبا قطعی شده ، هادی شکوری مدافع سابق تیم های پاس، استقلال تهران، شاهین بوشهر و نفت تهران نیز در آستانه پیوستن به صبای قم است.
 
صبا که با جذب بادامکی 32 ساله ، نشان داد که بیشتر به دنبال افزایش سطح تجربی تیمش است هادی شکوری 31 ساله را برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی خود مورد نظر قرار داده است تا در کنار بازیکنانی چون مرتضی کاشی و مجید حیدری استحکام بیشتری به خط دفاعی صبا ببخشند.
 
مدافع 187 سانتی‌متری جدید صبا، که دو بار با تیم های پاس تهران و استقلال قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کرده است با حضوری درخشان با پیراهن تیم پاس تهران بین سال‌های 1383 تا 1386 چهره شد و در سال 86 پاس را به مقصد قطر و تیم العربی این کشور ترک کرد.
 
وی پس از حضوری یک ساله در العربی به ایران برگشت و به مدت یک فصل پیراهن تیم ذوب‌آهن اصفهان را به تن کرد تا در اصفهان به فوتبال خود ادامه دهد.
 
شکوری در سال 1387 راهی استقلال تهران شد و طی سه سالی که با پیراهن آبی در لیگ برتر حاضر بود توانست با استقلال به دومین قهرمانی دوران فوتبالی‌اش در لیگ برتر دست یابد.
 
وی پس از ترک استقلال در سال 1390، به مدت یک فصل ابتدا در شاهین بوشهر و سپس در نفت تهران توپ زد و سر انجام ابتدای فصل جاری به پدیده مشهد رفت تا بازی در لیگ یک را نیز تجربه کند اما در نیم‌فصل با پیشنهاد صبا مواجه شد تا با نظر مساعد صمد مرفاوی ، در آستانه عقد قرارداد با صبا قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfxcdy.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما