دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 29780
مدیردفترمشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن قم:

۷۵ واحد مسکن در سال ۹۴ در قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیردفترمشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) بنیاد مسکن قم گفت: ۷۵ واحد مسکن در سال ۹۴ از محل حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) و مشارکت‌های مردمی و خیرین در قم احداث می‌شود
۷۵ واحد مسکن در سال ۹۴ در قم احداث می‌شود
جمال ناصر وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار قم نیوز، بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ‌فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ حساب ۱۰۰ افتتاح شد اظهار داشت: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه‌اندازی این مجموعه‌ها تأمين مسکن محرومان به ويژه روستاييان در چهارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت است.

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) بنیاد مسکن قم افزود: طی این سال‌ها از طریق حساب ماده ۱۰۰ شاهد خدمات خوبی به اقشار محروم و نیازمند بودیم و تعداد کثیری از هم‌وطنان از برکات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بهره‌مند گردیده‌اند و همزمان با افتتاح حساب ۱۰۰ و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد هزار و ۱۷۵ واحد مسکن در شهرک امام قم احداث و به نیازمندان واگذار گردید.

وفایی خاطرنشان کرد: طی این چند سال اخیر علاوه بر هزار و ۱۷۵ احداث‌شده در شهرک امام نزدیک به ۵۰ واحد دیگر نیز در روستاها و خود شهر قم از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ احداث و مورد بهره‌برداری نیازمندان قرارگرفته است.

وی بیان داشت: در قالب حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) ۱۴ واحد مسکن در شهر دستجرد،۲۸ واحد در شهر کهک و ۱۸ واحد نیز در شهر قم احداث‌شده است، ضمن اینکه ۲۵ واحد نیز در سال جاری در شهر قنوات و ۵۰ واحد در روستاهای استان برنامه‌ریزی و احداث می‌شود.

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) بنیاد مسکن قم ضمن تقدیر و تجلیل از خیرین اظهار داشت: حدود ۱۴۰۰ واحد نیز توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز با مشارکت خیرین محترم استان که زیرمجموعه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) است در منطقه پردیسان قم و شهر کهک احداث و به نیازمندان واگذار گردیده است.

وفایی گفت: پس از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب طی حکمی فرمودند: حساب ۱۰۰ که شرف انتساب به اسم مبارک حضرت امام قدس (سره) را داشته است و منشاء خیر و برکات برای مردم فقیر و محروم بوده همچنان باقی باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز با رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب شاهد فعالیت‌های ارزشمند، چشمگیر و گسترده این نهاد مقدس در امر احداث مسکن، اجرای طرح هادی روستایی، بازسازی مناطق از جنگ، سیل و زلزله، مقاوم‌سازی مسکن روستایی، واگذاری زمین روستایی که نتیجه و حاصل افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) است، به کشور عزیز خود هستیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfxed0.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما