يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46790
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران عنوان کرد

برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران گفت: در تمام صحن‌های مسجد مقدس جمکران در این ایام نمایشگاه‌های با مضامین دینی برپاست.
برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، قاسم صبری به تبیین فعالیت‌های فرهنگی و هنری این مکان مقدس در ایام نوروز پرداخت و اظهار کرد: در تمام صحن‌های مسجد مقدس جمکران در این ایام نوروز نمایشگاه‌هایی با مضامین دینی برپاست.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران، هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را معرفی معارف دینی ناب به زائران نوروزی دانست و افزود: مهم‌ترین موضوعات این نمایشگاه‌ها شامل سبک زندگی اسلامی، معارف قرآنی، ایثار و مقاومت، امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی در این نمایشگاه‌ها را از جمله برنامه‌های ویژه این ایام معرفی کرد و گفت: موضوعات این کارگاه‌ها شامل اقتصاد مقاومتی، اصلاح تغذیه و طب اسلامی بر اساس سفارش اهل‌بیت(ع) و چالش‌های فضای مجازی خواهد بود.

صبری از اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در بوستان خضر خبر داد و افزود: برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در مرکز گل نرگس در بوستان خضر با محوریت صله‌رحم و ارتباط با امام زمان (عج) اجرا خواهد شد.

وی اهدای تابلوهای خطاطی شده در این نمایشگاه‌ها را از دیگر فعالیت‌های هنری در ایام نوروز برشمرد و تصریح کرد: خوشنویسان مطرح استان در برنامه‌ای به نام مشق عهد حضور داشته و متن‌های درخواستی زائران را خطاطی کرده و به آن‌ها هدیه می‌دهند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxedj.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما