شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 26440

کشتی گیران قم ۴ مدال مسابقات نونهالان کشور را کسب کردند

قم نيوز : قم نیوز: کشتی گیران قم در قالب تیم کشتی فرنگی شاداب شیر قم در پایان مسابقات کشتی رده سنی پایه کشور ۴ مدال رده سنی نونهالان را کسب کردند.
کشتی گیران قم ۴ مدال مسابقات نونهالان کشور را کسب کردند
به گزارش قم نیوز، تیم کشتی شاداب‌شیر استان قم با کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در رقابت‌های خردسالان قهرمانی کشور پایان داد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان کشور در تهران به پایان رسید و تیم‌های آزاد و فرنگی شاداب شیر نماینده استان قم با کسب ۴ مدال و یک عنوان پنجمی در کشتی فرنگی به کار خود پایان دادند.

در روز دوم این رقابت‌ها محمد امین جبالی فر فرنگی کار وزن ۴۲ کیلوگرم استان قم با ایستادن در مکان نخست مدال خوش رنگ طلا را از آن خود کرد، ضمن اینکه نمایندگان تهران، خراسان رضوی و کرمانشاه عناوین بعدی این وزن را کسب کردند.

در وزن ۴۷ کیلوگرم هم مهدی مشهدی از قم در دیدار رده بندی محسن رکنی از مازندران را شکست داد و به مقام سوم رسید؛ در این وزن کشتی گیران خوزستان و تهران اول و دوم شدند.

در روز نخست این رقابت‌ها هم در وزن ۳۰ کیلوگرم عباس صفری از قم با ایستادن در مکان سوم و به همراه کشتی گیر مازندرانی مدال برنز مشترک را به دست آورد؛ در این وزن محمد کریمی نیا از خراسان رضوی و علی حاجی وند از خوزستان اول و دوم شدند.

در وزن ۳۸ کیلوگرم این مسابقات امیر عبدی از قم با شکست در دیدار نهایی و در برابر حریف خوزستانی به مدال نقره و مقام دوم کشور رسید؛ در این وزن نمایندگان گلستان و خراسان رضوی به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۳۲ کیلوگرم هادی آرزومندی از استان قم به مقام پنجم وزن خود دست یافت تا نمایندگان شایسته کشتی فرنگی قم در پایان این رقابت‌ها با کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز و یک مقام پنجمی به کار خود پایان دهند.

در این حالی است که تیم کشتی آزاد نیز علیرغم نمایش مقتدرانه خود موفق به کسب مدالی از این مسابقات نشد تا کماکان کشتی فرنگی قم نسبت به کشتی آزاد در مرتبه بالاتری از نظر مدال آوری قرار داشته باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxjd0.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما