پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 34450
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

صبای قم به دنبال دومین پیروزی در چهارمین میهمانی‌ لیگ برتر

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال امید صبای قم در حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با امید به کسب دومین پیروزی متوالی خود به مصاف صدرنشین رقابت‌ها می‌رود.
صبای قم به دنبال دومین پیروزی در چهارمین میهمانی‌ لیگ برتر
به گزارش قم نگار، دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی از روز شنبه سی‌ام آبان‌ماه به انجام می‌رسد که ۱۲ تیم لیگ برتری قرار است در ۶ مسابقه در شهرهای مختلف ایران به میدان بروند.

یکی از مهمترین بازی‌های این هفته بین تیم‌های نیمه پائین جدول یعنی صبای قم و نیمه بالای جدول یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به انجام می‌رسد، مسابقه‌ای که چهارمین بازی خارج از خانه امیدهای صبای قم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید کشور به شمار می‌رود.

امیدهای صبای قم چهار هفته به انتظار نشستند تا سرانجام نخستین پیروزی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگا‌ه‌های کشور را در میهمانی قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال ایران یعنی تیم ایرانجوان بوشهر به دست بیاورند.

امیدهای صبای قم با روحیه بسیار خوبی که از برتری دو بر یک در میهمانی تیم فوتبال امید ایرانجوان بوشهر به دست آورده‌اند اکنون روحیه بسیار خوبی دارند و با انگیزه بسیار بالاتر نسبت به بازی‌های قبل روز شنبه آینده در میهمانی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقابل این تیم قرار می‌گیرند.

این هفته دیدارهای فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری می‌شود که تیم بالانشین سپاهان اصفهان هفته قبل در مصاف با تیم امید مس کرمان که از تیم‌های پایین جدول محسوب می‌شود با تساوی متوقف شد و دو امتیاز ارزشمند در جدال صدرنشینی با مس رفسنجان از دست داد.

اکنون نوبت به امیدهای صبای قم رسیده است تا در میهمانی تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه عصر روز شنبه سی‌ام آبان ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم سپاهان اصفهان برگزار می‌شود مقابل این تیم یک نتیجه مطلوب کسب کنند.

تا پیش از این بازی، صبای قم از پنج بازی یک پیروزی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در کارنامه دارد و با احتساب دو باخت و دو تساوی در کنار این پیروزی، هم ا‌کنون پنج امتیازی است و در میانه جدول رده‌بندی بازی‌ها جای دارد.

امیدهای صبای قم در هفته‌های سپری شده از لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یک پیروزی برابر ایران‌جوان بوشهر، دو تساوی با فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان و دو باخت برابر تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و مس رفسنجان را در کارنامه دارند و هم اکنون پنج امتیازی هستند، ضمن اینکه سپاهان اصفهان در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

هفته ششم:

شنبه ۳۰/۸/۹۴ – ساعت ۱۴:۱۵

کارون اهواز – ایرانجوان بوشهر ( تختی اهواز)

سپاهان اصفهان – صبای قم (صفائیه اصفهان)

نفت اهواز – فجر سپاسی شیراز (اختصاصی اهواز)

ملوان انزلی – مس رفسنجان (کلویر انزلی)

فولاد خوزستان – مس کرمان (اختصاصی اهواز)

نفت آبادان – تراکتورسازی تبریز (پیروز آبادان)

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfxjdm.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما