جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 19420
لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشو

ماهان تندیس با 4 گل بر پتروشیمی ماهشهر غلبه کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه 4 بر 1 از سد مهمان ماهشهری خود عبور کرد.
ماهان تندیس با 4 گل بر پتروشیمی ماهشهر غلبه کرد
به گزارش قم نیوز، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

ماهان تندیس تا قبل از این دیدار در رده هفتم جدول و پتروشیمی در رده سیزدهم قرار داشتند و به نظر می‌رسید که تیم ماهان تندیس بازی آسانی پیش‌رو داشته باشد.

این اتفاق نیز افتاد و از همان دقایق نخست بازی بازیکنان ماهان تندیس حملاتی را روی دروازه تیم پتروشیمی تدارک دیدند که در دقیقه ۴ ابوالقاسم عروجی توانست گل نخست ماهان تندیس را به ثمر برساند.

اما بازیکنان تیم پتروشیمی پس از این گل موقعیت‌های خوبی را به دست آوردند که نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند حتی ضربه پنالتی هم که به نفع بازیکنان این تیم به دست آمد توسط دروازه‌بان تیم ماهان تندیس مهار شد.

ابوالقاسم عروجی در دقیقه ۱۲ باز هم برای ماهان تندیس گل زد اما پنج دقیقه بعد بهزاد خلیلی بازیکن پتروشیمی ماهشهر توانست بر روی یک حرکت تیمی یکی از گل‌های خود تیمش را جبران کند.

در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست نیز محمد کرمانی گل سوم تیم ماهان تندیس را به ثمر رساند تا در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم نیز تیم ماهان تندیس بازی بهتری نسبت به حریف به نمایش گذاشت و در دقیقه ۲۸ توسط مسلم اولاد قباد به گل چهارم این مسابقه دست یافت و در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

میثم راموز و سعید ایازی بازیکنان تیم ماهان تندیس در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم ماهان تندیس به پایان رسید که این تیم با کسب سه امتیاز این مسابقه با ۳۱ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxjdy.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما