جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 13480
منبع : شهرنیوز
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم خبر داد

حضور فعال در جشنواره توانمندی‌های روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از حضور فعال و پررنگ روابط عمومی شهرداری کلانشهر قم در نخستین همایش، نمایشگاه و جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.
حضور فعال در جشنواره توانمندی‌های روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، علی حاجی رضا اظهار کرد: نخستین همایش و نمایشگاه روابط عمومی در مدیریت شهری با حضور شهرداری‌های سراسر کشور در شهر مقدس مشهد از ۲۷ فروردین ماه جاری کار خود را آغاز کرد و پس از سه روز برپایی نمایشگاه در روز ۳۰ فروردین ماه به کار خود پایان داد.

وی بیان داشت: بخش نمایشگاهی این رویداد از ۲۷ فروردین ماه گشایش یافت و عموم علاقمندان و دست اندرکاران عرصه روابط عمومی مدیریت شهری، تبلیغات و رسانه‌ها طی ساعات ۱۷ تا ۲۲ روزهای برپایی نمایشگاه از آن بازدید کردند.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم افزود: نخستین همایش و نمایشگاه روابط عمومی در مدیریت شهری از سوی اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس برپا شد.

وی با اشاره به حضور کارشناسان روابط عمومی شهرداری قم در کارگاه‌های آموزشی این همایش تصریح کرد: روابط عمومی قابلیت‌ها و توانمندی، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات، مدیریت استراتژیک روابط عمومی و مدیریت شهری دوره‌های آموزشی این کارگاه‌ها بودند که با تدریس اساتید و صاحب‌نظران علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

حاجی رضا ارتقاء سطح دانش روابط عمومی در حوزه مدیریت شهری، تبیین نقش روابط عمومی در بهبود خدمات و مدیریت شهری، ایجاد زمینه ارتباط مدیریت شهری با دانشگاه‌ها و محافل علمی کشور و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی در روابط عمومی مدیریت شهری از جمله اهداف برپایی این رویداد ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در پایان همایش مسئولین کشوری و کارشناسان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سخنرانی کردند یادآور شد: در بخش نمایشگاهی این رویداد بیش از ۶۰ شهرداری و سازمان وابسته، دستاوردهای خود در محورهای کاری مختلف عرصه روابط عمومی را در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار داده‌اند.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه نیز که صبح امروز برگزار شد همایشی با عنوان جایگاه روابط عمومی در مدیریت شهری با حضور استادان مطرح دانشگاه، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرها، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

شهرهای تبریز، قم، اهواز، رشت، اراک، همدان، زاهدان و ارومیه به منظور ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود را در این همایش علمی و نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

همچنین شهرهای خرم‌آباد، بیرجند، شهرکرد، بجنورد، زنجان، گرگان، یزد، بوشهر، بندرعباس، سنندج و همچنین شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از جمله آبادان، سبزوار، نیشابور، شاهرود، مرند، بابل، آمل، بیجار، گچساران، ماهشهر، لاهیجان، تربت‌حیدریه و ده‌ها شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر در این نمایشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfxjdy.w6dmcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما