شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 52540
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 57 جودوكار و 6 تيم

تيم‌ها و نفرات برتر جودو نونهالان و نوجوانان قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات جودو نوزدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات و مساجد استان قم در رده‌هاي سنی نونهالان و نوجوانان با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.
تيم‌ها و نفرات برتر جودو نونهالان و نوجوانان قم معرفي شدند
تيم‌ها و نفرات برتر جودو نونهالان و نوجوانان قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز، این دوره از رقابت‌ها به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی انصار المهدی (عج) قم برگزار شد و در آن 57 جودوکار مستعد و آینده‌دار به نمایندگی از 6 کانون فعال در این رشته المپیکی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند.

این دوره از مسابقات در اوزان منهای 34، 38، 42، 46، 50، 55، 60، 66، 73، 81 و به اضافه 81 کیلوگرم به انجام رسید و جودوکاران شرکت کننده از کانون بعثت روستای جنداب، شفیعه، خاتم‌الانبیاء، کانون سیدمعصوم، کانون محمد رسول‌الله و شهدای قدس به رقابت پرداختند.

در وزن منهای 34 کیلوگرم محمدحسین شیشه‌گران از کانون بعثت جنداب، محمدحسین اسماعیل‌گل از کانون شفیعه  و محمدجواد حسین‌خانی از کانون خاتم‌الانبیاء اول تا سوم شدند و این عناوین در وزن منهای 38 کیلوگرم به ترتیب به محمد جعفریان از کانون سیدمعصوم، احسان جعفری از کانون محمد رسول‌الله و ابوالفضل حیدری از کانون بعثت جنداب رسید.

در وزن 42 کیلوگرم ارشیا دده‌بیگی از کانون بعثت جنداب، علی سعیدی از کانون محمد رسول‌الله  و محمدرضا سعیدی از کانون سیدمعصوم و در وزن منهای 46 کیلوگرم ابوالفضل نوری از کانون سیدمعصوم، محسن حامدی از کانون شهدای قدس  و محمد صابری از کانون شفیعه رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در وزن منهای 50 کیلوگرم یاسر رضا قلی‌گل از کانون بعثت جنداب، محمدحسین صفایی‌حائری از کانون شفیعه و محراب نوروزی از کانون سیدمعصوم و در وزن 55 کیلوگرم مهدی عالمی از کانون سیدمعصوم، مجتبی طالبی از کانون محمد رسول‌الله و امیرحسین فتحی از کانون شهدای قدس بر سکوی برتر ایستادند.

در وزن 60 کیلوگرم محمدجواد محبی از کانون سیدمعصوم، علی امراللهی از کانون شهدای قدس و جواد جعفریان از کانون محمد رسول‌الله و در وزن منهای 66 کیلوگرم سیدعلی موسوی‌خواه از کانون شهدای قدس، سیدمهدی پاشایی از کانون سید‌معصوم و امیررضا احمدی‌فر از کانون محمد رسول‌الله حائز رتبه‌های برتر شدند.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم نوید ملکی از کانون سیدمعصوم، امیرحسین قربانی از کانون محمد رسول‌الله و سیدمهدی موسوی‌خواه از کانون شهدای قدس، در وزن منهای 81 کیلوگرم علی حاجی‌زاده از کانون شفیعه، حسین امامی‌نیا و محمدحسین محقق از کانون شهدای قدس اول تا سوم شدند.

در حالی که عناوین برتر وزن به اضافه 81 کیلوگرم به سیدابوالفضل حسینی‌مجد از کانون سیدمعصوم، علی عامری‌نصب و هادی عرب‌خراسانی از کانون شهدای قدس رسید، در بخش تیمی با کسب 6 طلا، یک نقره و دو برنز، عنوان قهرمانی به تیم کانون سیدمعصوم رسید،

همچنین کانون بعثت روستای جنداب با سه طلا و یک برنز نایب‌قهرمان شد و مقام سوم با یک طلا، دو نقره و سه برنز به کانون شهدای قدس رسید، ضمن اینکه تیم‌های کانون شفیعه با یک طلا، دو نقره و یک برنز و کانون محمد رسول‌الله با چهار مدال نقره و دو برنز و کانون خاتم‌الانبیاء با یک برنز چهارم تا ششم شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxtdt.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما