سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 28600
مدیرکل کمیته امداد ‌قم :

۸۴۰ طرح ‌ایجاد مشاغل‌خانگی و خوداشتغالی در قم ارائه شده است‌

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: ۸۴۰ طرح با مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی و خوداشتغالی به وجود آمده ‌و در حمایت از خانواده‌های تحت پوشش سازمان وام‌های قرض‌الحسنه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
۸۴۰ طرح ‌ایجاد مشاغل‌خانگی و خوداشتغالی در قم ارائه شده است‌
به گزارش قم نیوز، عبداله جلالی در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره فعالیت‌های 9 ماهه گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان، اظهار داشت: 840 طرح با مبلغ بیش از 90 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی و خوداشتغالی به وجود آمده ‌که در راستای حمایت خانواده‌های تحت پوشش سازمان وام‌های قرض‌الحسنه بسته به نوع اشتغال بین پنج‌ تا سی میلیون تومان اعطا می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به اهمیت حمایت از افراد تحت حمایت این اداره افزود: حمایت صحیح و در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان سبب می‌شود تا به‌ تدریج آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج شوند و به جامعه برگردند.
 
وی با اشاره میزان حمایت‌های مردمی از کمیته امداد امام خمینی(ره) در 9 ماهه گذشته تصریح کرد: کمک‌های نقدی شامل زکات، صدقات و حمایت‌های مردمی بالغ‌ بر 182 میلیارد ریال بوده ‌که از میزان شش میلیارد و 500 میلیون ریال آن صدقات بوده است.
 
جلالی با اشاره به بیشترین نیازهای افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: هرچه به ایام نوروز نزدیک می‌شویم نیازهای مردم نیز کمی متفاوت می‌شود که بخشی از این نیازها شامل کفش، پوشاک و مواد خوراکی است تا این افراد نیز بتوانند مانند سایر هم استانی‌ها نوروزی شاد داشته باشند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با اشاره به برخی از نیازهای اساسی مددجویان تأکید کرد: بی‌تردید لوازم‌خانگی یکی از اساسی‌ترین نیازهای خانواده‌های مددجویان است زیرا در بعضی از مواقع کمیته امداد حتی منزلی را برای مددجویان مهیا می‌کند اما با کمبود وسایل اولیه زندگی آن افراد مواجه می‌شویم، بنابراین اهدای لوازم‌خانگی نیز می‌تواند در شب عید سبب خوشحالی خانواده‌ها شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfxvd0.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما