شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 25630

برترین بوکسورهای نوجوان قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: برترین بوکسورهای نوجوان در پایان پیکارهای بوکس قهرمانی استان و انتخابی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در قم معرفی و تجلیل شدند.
برترین بوکسورهای نوجوان قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، در فاصله زمانی اندک تا آغاز پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی استان قم که جنبه انتخابی استان را نیز داشت با هدف شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور صورت گرفت.

در واقع در ادامه برگزاری رقابت‌های استانی و در تلاش برای شناسایی استعدادهای بوکس قم در رده سنی نوجوانان با هدف تشکیل تیمی قوی و مدعی به منظور شرکت در پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور، رقابت‌های بوکس نوجوانان قم برگزار شد.

این رقابت‌ها فرصتی بود تا بار دیگر بوکس به عنوان یکی از رشته‌هایی که در قم طرفداران زیادی دارد، برترین‌های رده سنی نوجوانان خود را شناسایی کرده و در عرصه قهرمانی حضور موفق و پررنگی داشته باشد و چهره های شاخص را برای اعزام به مسابقات کشوری نیز بشناسد.

این در حالی است که این رشته ورزشی در سال‌های اخیر همواره به خصوص در رده‌های سنی پایه جزو رشته‌های ورزشی پرطرفدار و پرمدال برای استان قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده است و باشگاه‌های فعالی نیز در این رشته مشغول تربیت نوجوانان و جوانان قمی هستند.

هیئت بوکس استان قم به ریاست محمد جعفری در دوره جدید چهار ساله خود سعی می‌کند با اجرای فعالیت‌های جدی همچنان در توسعه این رشته ورزشی حرکت کرده و در تمام رده‌های سنی حضوری فعال در مسابقات قهرمانی بوکس کشور داشته باشد.

در پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان مسابقات بوکس قهرمانی قم که در سالن بوکس مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید، در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم ابوالفضل باختر برنده بازی نهایی بود و این بوکسور آینده‌دار موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

در مسابقات وزن منهای ۵۶ کیلوگرم بوکس قهرمانی و انتخابی نوجوانان قم برنده دیدار پایانی این رقابت‌ها حمیدرضا دلیر بود و وی قهرمان شد در حالی که در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم این پیکارها علیرضا مهدی‌زاده در دیدار نهایی موفق به شکست حریف شد تا قهرمان این وزن لقب بگیرد.

در وزن منهای ۶۴ کیلوگرم مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان استان قم احمد فرخی با شکست تمام حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی شد در حالی که در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم مقام نخست به مجتبی عبدالحسینی رسید.

در وزن منهای۷۵ کیلوگرم بوکس قهرمانی نوجوانان قم علی جلیلوند رتبه نخست را به دست آورد و قهرمان شد ضمن اینکه در پایان این رقابت‌ها که به مناسبت جام رمضان به انجام رسید، در وزن ۸۱ امیرحسین حیدری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و سرانجام توسط مسئولین هیئت بوکس استان قم از برترین‌های مسابقات تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxvd0.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما