چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : 48680
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

اعزام استعدادهاي كاراته قم در مسابقات نونهالان كشور

قم نيوز : قم نيوز: دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم گفت: استعدادها و نخبه‌هاي اين رشته ورزشي در تركيب تيم منتخب هیأت‌‌ قم راهي رقابت‌هاي قهرماني كشور مي‌شوند.
اعزام استعدادهاي كاراته قم در مسابقات نونهالان كشور
اعزام استعدادهاي كاراته قم در مسابقات نونهالان كشور
به گزارش قم نيوز، سعید برخوردار امروز  اظهار کرد: ثبت‌نام از کاراته‌کاهای علاقمند به شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی نونهالان در سایت فدراسیون کاراته و توسط کاراته‌کاها و یا مربیان باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در بخش کومیته انفرادی ویژه پسران برنامه‌ریزی کرده است و محصول استعدادیابی و نخبه‌پروری باشگاه‌های سازنده و موفق کاراته قم نیز در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

دبیر هیأت‌‌ کاراته استان قم بیان کرد: این رقابت‌ها به منظور پشتوانه‌سازی برای تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان به منظور حضور موفق در دوره بعدی پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود و یقینا کاراته‌کاهای قم نیز از مدعیان کسب عناوین برتر خواهند بود.

وی یاد آور شد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای کاراته‌کاهای علاقمند به حضور در این مسابقات، تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1383 امکان حضور در این مسابقات برای کسب عناوین برتر و سهمیه تیم ملی نونهالان را دارند.

برخوردار در ادامه با بیان اینکه کاراته‌کاهای مدعی برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز هفت وزن با یکدیگر مسابقه می‌دهند، افزود: این پیکارها در اوزان منهای 42، 47، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم به انجام می‌رسد و نسبت به موفقیت و درخشش کاراته‌کاهای قم امید زیادی داریم.

وی با اشاره به زمان پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام از کاراته‌کاهای مایل به حضور در این رقابت‌ها، بیان کرد: ثبت‌نام تا سی‌ام خرداد ماه در سایت فدراسیون کاراته انجام می‌شود و مسابقات نیز به میزبانی ورزشگاه ایثار در میدان ولی‌عصر تهران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfxvdj.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما