سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 47050
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله علوي گرگاني:

دولت و خدمت‌گزاران بايد در فكر حل مشكلات جامعه باشند

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد گفت: دولت و خدمت‌گزاران بايد در فكر باشند كه مشكلات جامعه را حل كنند؛ اكنون بايد بررسي شود كه چه كاري زمين مانده و تكميل شود تا دردسري براي مردم به همراه نداشته باشد.
دولت و خدمت‌گزاران بايد در فكر حل مشكلات جامعه باشند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله محمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار قم و جمعی از معاونان با اشاره به امور انجام شده در شهر قم اظهار کرد: برخی کارهای انجام شده اساسی بوده و باید انجام می‌شد امیدوارم در انجام کارها تلاش کنید تا بتوانید رفاه را برای مردم به ارمغان آورید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس روایات رسیده خداوند رضای خود را در رضایت مردم قرار داده است؛ اگر مردم از مسؤولان راضی باشند خداوند نیز راضی است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مسئله معیشت مردم یکی از مشکلات امروز در کشور است گفت:‌ مردم در فشار هستند وضعیت کار و رکود کاری مردم در جامعه از جمله مشکلات است این مسئله که جوانان سر سفره پدر و مادر هستند برای کشور مصیبت است زیرا فرزند باید کمکی برای پدر باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت و خدمت‌گزاران باید در فکر باشند که مشکلات جامعه را حل کنند اکنون باید بررسی شود که چه کاری زمین مانده و تکمیل شود تا دردسری برای مردم به همراه نداشته باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره گفت:‌ پروژه‌ای که سرمایه در آن به کار رفته ولی بهره‌برداری ندارد اگر بنا است استفاده شود باید تکمیل شود مترو نیز در کنار آن انجام شود؛ باید همت کنید و این نقص از شهر قم برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ هر کس می‌خواهد خداوند از او راضی باشد مردم را باید راضی نگاه دارد باید عمل انسان یادگاری از او باشد. مسؤولیت‌هایی که بر دوش دارید را به طور مطلوب انجام دهید.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد:‌ کسب رضایت مردم سخت است بنابراین باید سعی کرد رضایت مردم را به دست آورد تا خدا از انسان راضی باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxxdj.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما