يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۶
کد مطلب : 49120
منبع : خبرگزاری فارس
با ابلاغ شهردار قم صورت گرفت

انتصاب شهرداران به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران در مناطق هشت‌گانه

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: با ابلاغ شهردار قم، شهرداران به عنوان رؤسای ستادهای مدیریت بحران در مناطق هشت‌گانه منصوب شدند.
انتصاب شهرداران به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران در مناطق هشت‌گانه
انتصاب شهرداران به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران در مناطق هشت‌گانه
به گزارش قم نيوز، علی اکبر رحیمی، با اشاره به تشکیل ستادهای مدیریت بحران در مناطق هشت‌گانه شهر اظهار کرد: این ستادها برای پیگیری امور مرتبط با پیشگیری و مدیریت بحران در مناطق شکل گرفته تا مدیریت به صورت منسجم‌تر و فعال‌تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرآیند فعالیت ستاد مدیریت بحران در سطح مناطق با حمایت شهردار قم آغاز شده است افزود: ساختار مدیریت بحران در مناطق براساس استانداردهای بین‌المللی تعریف و نقش و جایگاه هر یک از اعضای ستاد توسط مرکز پیشگیری و مدیریت بحران تعریف شده است.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم رحیمی تصریح کرد: تاکنون جلسات هماهنگی بدین منظور در مناطق یک، دو و سه برگزار شده و بخ زودی در سایر مناطق نیز اقدامات اولیه صورت خواهد گرتف.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت ستاد مدیریت بحران در مناطق می تواند مدیریت حوادث شهری و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی را به دنبال داشته باشد بیان کرد:

رحیمی با بیان اینکه کوچکترین بحران‌ها در شهرها در صورتی که مدیریت به موقع و دقیق نداشته باشد می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیری را در شهرها به وجود آورد گفت: به همین خاطر برنامه ریزی صورت گرفت تا در شهر قم مدیریت منطقه‌ای بر بحران‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxydj.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما