پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 36160
استاندار قم تاکید کرد

همکاری همه‌جانبه برای حفظ امنیت اجتماعی مسافران نوروزی در قم

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های استان برای حفظ امنیت اجتماعی مسافران نوروزی در قم تاکید کرد.
همکاری همه‌جانبه برای حفظ امنیت اجتماعی مسافران نوروزی در قم
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی عصر روز گذشته در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائران نوروزی که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه باید همه تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به زائران در ایام نوروز داشته باشیم اظهارداشت: علی‌رغم همه اقداماتی که در سال گذشته انجام شده آمار‌ها نشان دهنده عدم رضایت ۸ درصد از زائران است.

استاندار قم با اشاره به اینکه با فرض صحت این آمار ۸ درصد از مسافران دیگر تمایلی به سفر به قم نداشته‌اند افزود: علت یابی این واقعه دارای اهمیت است، زیرا به طور کلی موضوعات منفی شعاع و گستره بیشتری نسبت به آمارهای مثبت دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تجربیات سبب شود بیشترین خدمات را به مسافران بدهیم گفت: در شهر چند مسئله وجود دارد که نمای شهر را نازیبا کرده است، خط کشی شهر نامناسب است و باید با وجود همه موضوعات فرهنگی در بخش ترافیکی این کار انجام شود.

صادقی با بیان اینکه تابلوهای راهنمایی برای شهری که بزرگ شده است باید مورد توجه واقع شود تصریح کرد: دو کار عمده را باید مد نظر قرار دهیم یکی امنیت اجتماعی است که باید تامین شود، امسال به نظر می‌رسد حساسیت بیشتر از گذشته باشد و این موضوع باید مد نظر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باشد.

استاندار قم با بیان اینکه خدمات مهربانانه‌ای که به مهمانان خود می‌دهیم باید بیش از گذشته باشد خاطر نشان کرد: باید همه زائران را مهمان خود بدانیم و برای جلب رضایت آن‌ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه این فقط با همت و انگیزه بیشتر مسئولان و هماهنگی و هم افزایی بیشتر حاصل می‌شود گفت: امیدواریم در بهترین مقطع زمانی برای خدمت رسانی به زائران باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfxydm.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما