سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 48211
منبع : خبرگزاری فارس
مدير تيم فوتبال جوانان صباي قم:

براي صعود به ليگ برتر بايد حفاري اهواز را ببريم

قم نيوز : قم نیوز: مدير تيم فوتبال جوانان صباي قم گفت: براي كسب مجوز صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور بايد امروز تيم حفاري اهواز را شكست بدهيم.
براي صعود به ليگ برتر بايد حفاري اهواز را ببريم
اصغر زرگر، اظهار کرد: متاسفانه با وجود تمرینات بسیار خوبی که پیش از حضور در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور انجام داده بودیم و روحیه خوبی که بچه‌های تیم از عملکرد مراحل قبل داشتند، در مرحله نهایی نتایجی رقم خورده که بر خلاف انتظار است.

وی ادامه داد: بازی‌های مرحله نهایی سخت و نفس‌گیر است زیرا تمام تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال هستند و می‌خواهند مزد تلاش یک‌ساله خود را بگیرند، ما نیز بهترین شرایط را داشتیم تا این مرحله را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم اما در روز پایانی باید منتظر اتفاقات باشیم.

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: در نخستین بازی این مرحله به دلیل عدم شناخت کافی از تیم ستارگان گلستان غافلگیر شدیم و متاسفانه نتیجه‌ای رقم خورد که از نظر روحی در تیم اثر منفی گذاشت، ضمن اینکه ما در این دیدار سه بازیکن اصلی و کلیدی خود را به دلیل محرومیت از مرحله قبل در اختیار نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی دوم با تمام توان خود مقابل پدیده خراسان به میدان رفتیم و بچه‌ها سعی زیادی کردند که از این بازی با دست پر خارج شوند اما این بازی هم با نتیجه‌ای تمام شد که کار را ما را برای روز پایانی و جدال با حفاری اهواز بسیار سخت کرد.

زرگر بیان کرد: در حال حاضر تیم پدیده خراسان با کسب دو برد مقابل حفاری اهواز و صبای قم با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و صعود خود را به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور قطعی کرده است و تیم دوم صعود کننده از بین سه تیم دیگر این مرحله مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در جدول تیم حفاری اهواز با توجه به برد چهار بر یک مقابل ستارگان گلستان با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت دو در مکان دوم جای دارد، ستارگان گلستان با سه امتیاز و تفاضل گل منفی یک در مکان سوم است و صبای قم با سه امتیاز و تفاضل گل منفی سه در رده چهارم جای دارد و امروز در صورتی که پدیده تیم ستارگان گلستان را شکست بدهد و ما از سد حفاری عبور کنیم با تفاضل گل شانس صعود به لیگ برتر را داریم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfy0dj.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما