سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 46231
مدیرعامل باشگاه هدف‌پویان جوان قم خبر داد

حضور 2 بازیکن هدف‌پویان جوان قم در مسابقات زنان آسیا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه هندبال هدف‌پویان جوان قم از دعوت دو بازیکن این تیم به اردوی جدید تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
حضور 2 بازیکن هدف‌پویان جوان قم در مسابقات زنان آسیا
به گزارش قم نیوز، مهدی میرزاحسینی امروز اظهار کرد: رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا کمتر از ۱۰ روز دیگر رسما آغاز می‌شود و به همین خاطر تیم ملی هندبال با تمام بازیکنان خود که منتخبی از تیم‌های باشگاهی هستند آماده حضور در این رقابت‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان به منظور حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا از ۲۶ بهمن تا اول اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود و از تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم نیز دو بازیکن در ترکیب این تیم حضور دارند.

مدیرعامل باشگاه هندبال هدف‌پویان جوان قم با اشاره به تشکیل اردوی نهایی تیم ملی هندبال برای حضور در پیکارهای آسیایی ۲۰۱۷ عنوان کرد: این اردو با حضور ۱۹ بازیکن برگزار می‌شود و الناز قاسمی و فاطمه خلیلی‌به‌فر از تیم هدف‌پویان جوان قم به این اردو فراخوانده شده‌اند.

وی در ادامه به وضعیت فعلی لیگ برتر هندبال زنان ایران اشاره و ابراز کرد: در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دوازدهم و در حالی که با احتساب یک هفته تعطیلی رقابت‌ها، برخی تیم‌‌ها ۱۰ بازی و برخی تیم‌ها ۱۱ بازی انجام داده‌اند، تیم شهید چمران لارستان با کسب ۲۰ امتیاز در صدر قرار گرفته است.

میرزاحسینی افزود: تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب ۱۸ امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب ۱۴ امتیاز سوم است و هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم نیز با کسب ۹ امتیاز رتبه چهارم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند تا آماده دو بازی بعدی شوند.

وی یادآور شد: در سایر رتبه‌های جدول رده‌بندی فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دوازدهم، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب ۶ امتیاز در مکان پنجم است، هیات هندبال البرز با کسب سه امتیاز در رده ششم جای دارد و تیم هندبال بانوان شهرداری بم با کسب دو امتیاز آخرین رتبه جدول را در اختیار دارد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcfy0dj.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما