جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 41281
منبع : ستاد خبری هفته دولت استان قم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم خبر داد

تلاش دولت برای احیا و تقویت واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اینکه تلاش شده با ارائه تسهیلات تا سقف 3 میلیارد تومان واحدهای صنعتی را تقویت کنیم، گفت: واحدهای راکد، نیمه‌فعال و واحدهای فعالی که انباشت کالا دارند را احیا می‌کنیم.
تلاش دولت برای احیا و تقویت واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال
به گزارش قم نیوز، سیدصدرالدین موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید با تقدیر از ابتکار استان در برگزاری نمایشگاه سیمای امید که خدمات و اقدامات دستگاه‌های دولتی در معرض دید عموم قرار گرفته است، اظهار کرد: این نمایشگاه نشاط و امید را در مردم ایجاد می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه در طول هفته دولت سه وزیر و رئیس دفتر رئیس جمهور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد افزود: شورای اداری استان نیز با حضور وزیر اطلاعات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم عملکرد استان در این سه سال را در قالب نمایشگاه سیمای امید به نمایش بگذاریم که کار بسیار خوبی است.

موسوی به فعالیت‌های اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: ایجاد کمیته تسهیل و رفع موانع تولید از جمله اقداماتی است که سبب احیا و رونق بخش صنعت و تولید شده است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه دولت اقداماتی در خصوص پرداخت تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را در دستور کار دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در راستای ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی از طریق سامانه بهین، 720 واحد در این طرح ثبت نام کرده که روزانه عملکرد بانک‌ها در بخش صنعت و معدن و کارگروه جهاد کشاورزی رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده با ارائه تسهیلات تا سقف 3 میلیارد تومان واحدهای صنعتی را تقویت کنیم تصریح کرد: در این راستا واحدهای راکد، نیمه فعال و واحدهای فعالی که انباشت کالا دارند را احیا می‌کنیم.

موسوی با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید نیز در قالب چهار کمیته فعالیت دارد خاطرنشان کرد: 72 جلسه با بیش از 430 مصوبه داشته‌ایم که بنا بر دستورالعمل، مشکلات پیش رو حل شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfy0dj.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما