شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 32281
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم خبر داد؛

پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث عرشه پل شهید کریمی

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم از پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات عمرانی احداث تقاطع شهید کریمی در محور بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد.
پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث عرشه پل شهید کریمی
به گزارش قم نگار، محمدتقی نادعلی اظهار کرد: تقاطع غیرهم‌سطح شهید کریمی با بلوار پیامبر اعظم (ص) به عنوان یکی از معابر اصلی شهری دارای پنج دهانه پل به مساحت عرشه ۱۱ هزار و ۴۴۵ مترمربع است که نقش مهمی در پیوستگی بافت شهری و سهولت سفر بین مناطق مختلف شهر ایفا می‌کند.

وی در ادامه به پیشرفت مطلوب این پروژه در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: عملیات احداث این تقاطع و تقاطع شهید حکیم در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از تابستان سال ۱۳۹۳ آغاز شده است که هم اکنون با گذشت تقریباً یک سال از شروع کار شاهد پیشرفت مناسبی در اجرای این پروژه هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم درصد پیشرفت این عملیات اجرایی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: ۷۵ درصد از عملیات اجرایی عرشه پل شهید کریمی قبل از نیمه شعبان سال جاری تکمیل و در حال حاضر از روی آن تردد صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: اجرای آرماتوربندی و قالب‏‌بندی تیرها و دور سرشمع‏‌های باقی‌مانده عرشه پل اصلی کریمی در مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام شده و اجرای باقی‌مانده عرشه پل اصلی کریمی در مسیر تندرو آغاز شده است.

نادعلی به مشکلات پیش روی این پروژه اشاره و تصریح کرد: علاوه بر مشکلات نقدینگی و مالی، مشکلاتی نظیر لوله آب شیرین ۱۱۰ و لوله آب ۳۰۰ نهرهای کشاورزی، لوله ۶۰۰ فاضلاب و شبکه برق هوایی در روند اجرای این پروژه تأثیر منفی گذاشته‌ و منجر به ایجاد تأخیر مقطعی در اجرای این پروژه شد که با اتخاذ تمهیداتی این مشکلات تا حدودی برطرف شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfy0dm.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما