دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : 51271
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

اکثر آمریکایی‌ها یک بار هم یک مسلمان را از نزدیک ملاقات نکرده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از مردم آمریکا دیدگاه‌های منفی نسبت به اسلام دارند و اکثر آنان در طول زندگی یک بار هم یک مسلمان را از نزدیک ملاقات نکرده‌اند.
اکثر آمریکایی‌ها یک بار هم یک مسلمان را از نزدیک ملاقات نکرده‌اند
اکثر آمریکایی‌ها یک بار هم یک مسلمان را از نزدیک ملاقات نکرده‌اند
به گزارش قم نیوز، قرار است میزبان «مباحث جمعی» با موضوع اسلام‌هراسی باشد و عنوان اصلی گذاشته شده روی این بحث‌ها «گفتمان جسورانه با همسایگان مسلمان» می‌باشد.

بحث امروز این گفتمان که شنبه 22 جولای 2017 برگزار می‌شود تلاش برای پاسخ به این سئوال خواهد بود: «آیا داعش نماینده اسلام است؟»

یک سازمان عام المنفعه خدماتی با عنوان «موسسه زمینه‌های مشترک» میزبانی این بحث‌های آزاد را در کتابخانه عمومی به عهده دارد. این موسسه خدماتی با عنوان «زمینه‌های مشترک»، یک سازمان اسلامی خیریه برای مشاوره حقوقی به منظور فراهم سازی، تحصیلات، مشورت، سخنرانی‌ها، کلاس‌ها، رویدادها، زمینه‌های مشارکتی و غیره در رابطه با مسلمانان حقیقی در آمریکا می‌باشد.

موضوع جلسه بعدی: «اسلام‌هراسی و همسایه مسلمان شما»

مباحثه دیگری که قرار است در همین راستا، روز شنبه 12 آگوست برگزار شود، «اسلام‌هراسی و همسایه مسلمان شما» نام دارد. و قرار است سامی عزیز، رئیس موسسه زمینه‌های مشترک قرار است در این جمع، درباره افزایش بیش از اندازه اسلام‌هراسی و جرایم نفرت محور علیه مسلمانان به صحبت بپردازد.

درحالی که تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از مردم آمریکا دیدگاه‌های منفی نسبت به اسلام دارند، در ادامه این آمار آمده که اکثر آمریکایی‌ها در طول زندگی یک بار هم یک مسلمان را از نزدیک ملاقات نکرده‌اند. در نتیجه مسلمانان آمریکایی قصد دارند زمینه‌ای را فراهم سازند تا در بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، کلیساها، مدارس، ساختمان‌های خیریه، عمومی و خصوصی، دانش مشاوره‌ای در رابطه با اسلام و مسلمانان در اختیار مردم قرار بگیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfy0dt.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما