پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 37961
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم:

سیل مانع برگزاری مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم از لغو مسابقات مرحله نخست لیگ باشگاه‌های قم به دلیل حضور رکاب‌زنان در مراسم اعتکاف و آسیب‌های سیل به مسیر برگزاری این رقابت‌ها خبر داد.
سیل مانع برگزاری مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری قم شد
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم حججی گفت: با توجه به درخواست اکثر دوچرخه‌سواران مبنی بر به تاخیر افتادن مرحله نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم با درخواست آنها موافقت کردیم.

وی با اشاره به آسیب‌زدن سیل به مسیر برگزاری این رقابت‌ها اضافه کرد: در تقویم سال 1395 هیأت دوچرخه‌سواری قم شروع رقابت‌های دوره جدید لیگ کوهستان باشگاه‌های قم در رشته کراس‌کانتری را برای روز پنجشنبه دوم اردیبهشت‌ماه روز میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم، اما این رقابت‌ها لغو شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: تعداد زیادی از رکاب‌زنان به سبب برنامه‌ریزی برای حضور در مراسم پرفیض اعتکاف خواستار به تعویق افتادن زمان برگزاری این مسابقات شدند و با درخواست آنها به این دلیل و یک موضوع دیگر که آسیب دیدن مسیر مسابقه بود، موافقت کردیم.

حججی خاطرنشان کرد: بخشی از مسیر پیش‌بینی شده توسط هیأت دوچرخه‌سواری برای برگزاری مسابقات رشته کراس‌کانتری لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم به دلیل جاری شدن سیل ناشی از باران‌های اخیر در شهر قم از بین رفته و نیاز به تعمیرات اساسی دارد که این موضوع نیز بهانه‌ای شد تا مسابقات مرحله نخست لیگ کراس‌کانتری به هفته آینده موکول شود.

وی اضافه کرد: از تمامی افرادی که در این مراسم پرفیض و روحانی حضور دارند التماس دعا داریم و امیدواریم در مسابقات مرحله نخست لیگ کراس‌کانتری دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم که از ساعت 15 روز جمعه دهم اردیبهشت‌ماه از کنار مزار شهدای گمنام قم در کوه خضر نبی استارت می‌خورد با روحیه‌ای خوب آماده رقابت برای کسب عناوین برتر باشند.

این مسئول با بیان اینکه به زودی نقشه مسیر جدید مسابقات برای رکاب‌زنان و مربیان آنها ارسال خواهد شد، ادامه داد: نخستین مرحله فصل جدید مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی باشگاه‌های استان قم در سال 1395 به یاد شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است.

حججی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی در تقویم سال جاری برنامه‌های پیش‌بینی شده دوچرخه‌سواری در حوزه‌های همگانی و قهرمانی، نگاه خاص به مسابقات استانی است تا این رشته ورزشی در بخش قهرمانی و حرفه‌ای خود تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ‌رقابت‌های متنوعی در سال جاری برای علاقمندان به دوچرخه‌سواری و رکاب‌زنان حرفه‌ای قم در نظر گرفته‌ایم که در قالب لیگ و مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری قم برگزار خواهد شد و تا جایی که امکان داشته شرایط را برای حضور تمام استعدادها و علاقمندان به این رشته مهیا کرده‌ایم تا شاید استعدادهای جدیدی را شناسایی کنیم.

این مسئول در پایان گفت: نخستین برنامه‌ هیأت در سال جاری مرحله نخست مسابقات لیگ کراس‌کانتری مزین به نام شهیدان سیدمصطفی موسوی و مهدی صالحی به عنوان شهدای مدافع حرم است و همانگونه که اشاره شد در روز جمعه دهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfy1dm.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما