پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 23821

اتمام نهضت آسفالت معابر قم در نیمه نخست امسال

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم از اجرای طرح نهضت آسفالت معابر در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.
اتمام نهضت آسفالت معابر قم در نیمه نخست امسال
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر دیروز در جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری قم در خصوص روند اجرای نهضت آسفالت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تقریباً فضاهای خاکی که عملیات زیرسازی آن توسط همکاران در مناطق انجام شده است به حداقل رسیده و درخواست‌های به حق مردم به خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خواسته‌های مردم در بخش نهضت آسفالت با جدیت رسیدگی می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ریزی آسفالت هفتگی مشخص شده و با اولویت روکش آسفالت اجرا می‌شود.

قائم مقام معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه در اجرای نهضت آسفالت سعی شده است که از دوباره‌کاری‌ها جلوگیری شود، تصریح کرد: سعی شده است که امور جدول‌گذاری و آسفالت به صورت هماهنگ دنبال شود تا در آینده از دوباره‌کاری جلوگیری شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی با مناطق سعی بر این است که بتوانیم نهضت آسفالت را در نیمه نخست امسال جامه عمل بپوشانیم.

متین‌فر گفت:‌ بخش عمده‌ای از توان کارخانه آسفالت در خصوص بلوار پیامبر (ص) صرف می‌شود و این مسئله سبب می‌شود که سرعت کار در مناطق کاهش پیدا کند.

شهردار قم در این خصوص گفت: اگر میزان آسفالت تولید شده توسط کارخانه آسفالت شهرداری پاسخگوی نیاز نیست باید از ظرفیت کارخانه‌های دیگر استفاده کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfycd0.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما