يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 48851
منبع : خبرگزاری فارس
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

آغاز فعالیت 5 تیم بازرسی بهداشتی تا پایان ماه رمضان در قم

مراکز تهیه شیرینی و غذاهای سنتی در اولویت بازرسی
قم نيوز : قم نيوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بازرسی‌ها توسط مرکز بهداشت استان قم در ایام ماه رمضان با اولویت مراکز تهیه شیرینی و غذاهای سنتی در قالب پنج تیم از ساعت هشت تا 14 و 18 تا 30 دقیقه بامداد انجام می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد
آغاز فعالیت 5 تیم بازرسی بهداشتی تا پایان ماه رمضان در قم/ مراکز تهیه شیرینی و غذاهای سنتی در اولویت بازرسی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد آغاز فعالیت 5 تیم بازرسی بهداشتی تا پایان ماه رمضان در قم/ مراکز تهیه شیرینی و غذاهای سنتی در اولویت بازرسی
به گزارش قم نيوز، مرتضی آقاحسنی با اشاره به برنامه‌های مرکز بهداشت استان قم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بازرسی‌ها توسط مرکز بهداشت استان در ایام ماه مبارک رمضان با اولویت مراکز تهیه شیرینی و غذاهای سنتی از جمله زولبیا، بامیه، آش و حلیم صورت می‌گیرد.

وی افزود: این بازرسی‌ها از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه در قالب پنج تیم از ساعت هشت تا 14 و 18 تا 30 دقیقه بامداد انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط نیز به صورت ویژه بر تهیه و عرضه یخ، دخانیات و سرویس‌های بهداشتی حسینیه‌ها و مساجد نظارت می‌کنند.

آقاحسنی با بیان اینکه بازرسان بهداشت به دستگاه‌های مختلفی از جمله دستگاه تست پراکسید روغن در راستای بررسی کیفیت روغن در مکان و شوری سنج مجهز شده‌اند اضافه کرد: با افزایش تجهیزات بازرسان، کیفیت بازرسی‌ها افزایش یافته است.

وی استفاده از رنگ‌های غیرمجاز و تهیه غذا در شرایط غیر بهداشتی را بیشترین تخلف واحدهای صنفی عنوان کرد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود مواد غذایی از جمله زولبیا، بامیه، آش و حلیم را از مراکز معتبر و بهداشتی خریداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بهترین ناظران مسائل بهداشتی واحدهای صنفی را خود مردم دانست و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی می‌توانند با برقراری ارتباط با سامانه 190 که به صورت سراسری در کل کشور فعال است تخلفات را با این سامانه در میان بگذارند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfycdj.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما