سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : 30841
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

رشته‌های ورزشی هوایی در قم راه‌اندازی می‌شو‌د

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت: برای نخستین بار به صورت رسمی رشته‌های ورزشی هوایی برای علاقمندان به سقوط آزاد، کایت اسکی، پاراموتور و پاراگلایدر در قم راه‌اندازی می‌شود.
رشته‌های ورزشی هوایی در قم راه‌اندازی می‌شو‌د
به گزارش قم نیوز، سعید توکلی اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد رشته‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی در قم فعال بوده است و از این پس رشته‌های ورزشی هوایی نیز به فعالیت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی قم اضافه می‌شوند.

وی افزود: بدین ترتیب برای نخستین بار به صورت رسمی رشته‌های ورزشی هوایی در قم راه‌اندازی می‌شود و علاقمندان به آموزش در این رشته‌ها می‌توانند به هیئت انجمن‌های ورزشی مراجعه کنند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت: در حال حاضر، پرواز با پاراگلایدر یکی از رشته‌های حوزه ورزش‌های هوایی است که علاقمندان زیادی در سطح کشور دارد و در قم نیز علاقمندانی مربوط به این رشته وجود دارند و بدین ترتیب می‌توانیم این دسته از ورزشکاران را نیز ساماندهی کنیم.

توکلی بیان کرد: سقوط آزاد، کایت اسکی و پاراموتور از دیگر رشته‌های زیر مجموعه ورزش‌های هوایی در هیئت انجمن‌های ورزشی قم هستند که البته برای فعال کردن این رشته‌ها نیازمند زمان و برنامه‌ریزی مناسبی هستیم.

وی عنوان کرد: اکبر سخایی از این پس ریاست کمیته ورزش‌های هوای هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم را بر عهده می‌گیرد و بدین ترتیب دامنه فعالیت‌های کاری هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزایش پیدا می‌کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم تصریح کرد: در حال حاضر برخی از رشته‌های ورزشی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نظیر به یس بال، راگبی، طناب‌کشی، دارت، سافت بال، سپک تاکرا و فلوربال در قم فعال هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfycdm.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما