شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 26701

سپاه استوارتر از همیشه پاسدار دستاوردهای انقلاب است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: امروز سپاه و بسیج با گام‌هایی استوارتر از همیشه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای خون شهیدان ایستاده است.
سپاه استوارتر از همیشه پاسدار دستاوردهای انقلاب است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در جمع بسیجیان حوزه ۲۵ مسلم بن عقیل(ع) بخش سلفچگان قم بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم بسیج تاکید کرد و افزود: بسیج دریایی خروشان از نیروی مردمی است که با درایت و همفکری می‌توان به ذخایر ارزشمند این دریای بیکران و گستردگی و برکت نهفته در آن دست یافت.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه امسال باید فعال‌تر از گذشته در راستای حفظ و احیای فرهنگ ناب محمدی(ص) تلاش کنند تا به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب دستیابی پیدا کنند گفت: با روحیه جهادی و تفکر بسیجی می‌توان بر همه مشکلات فائق آمد و دشمنان را در همه امور مایوس کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) همچنین بر گسترش و کیفی سازی فعالیت حلقه‌های شجره طیبه صالحین و بالا بردن دانش مربیان تاکید و خاطرنشان کرد: باید با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از وجود ارزش‌های ضد دینی پاک کرده و به سمت و سوی انوار الهی ببریم و در این راستا به اهداف عالیه انقلاب و امام دست پیدا کنیم.

مهدوی‌نژاد ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند بسیجیان این حوزه در راستای نشر و ترویج فرهنگ بسیج به جامعه تصریح کرد: باید امروز با گام‌هایی استوارتر در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای خون پاک شهیدان و در مقابله با دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyed0.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما