دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 39761
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نصب ۵۰۰۰ مترمربع بنر در سطح شهر در مناسبت هاي ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از نصب بيش از ۵ هزار مترمربع بنر و وسايل تبليغاتي در سطح شهر در مناسبت هاي ماه مبارك رمضان امسال خبر داد.
نصب ۵۰۰۰ مترمربع بنر در سطح شهر در مناسبت هاي ماه رمضان
 به گزارش قم نیوز، ابوالفضل سبزعليان با اشاره به اقدامات اطلاع رساني و تبليغات محيطي شهرداري قم در ايام ماه رمضان اظهار كرد: اين اداره همگام با شهروندان روزه دار و خداجو در روزهاي ماه مبارك رمضان كه ماه ميهماني خدا و ماه نزول قرآن و بهره مندي از فيوضات الهي است، اقداماتي را در جهت گراميداشت اين ماه و ترويج شعائر اسلامي در دستور كار خود قرار داده است.

وي با اشاره به وضعيت تبليغات شهري در قم افزود: در اين ايام متناسب با مناسبت هايي چون آغاز ماه مبارك رمضان، وفات حضرت خديجه، ميلاد امام حسن(ع)، شب هاي قدر و شهادت امام علي(ع)، فضاسازي شهري صورت گرفته و سعي شده شهر قم متناسب با جايگاه و جلوه فرهنگي و مذهبي رنگ و بوي معنوي داشته باشد.

سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از نصب بيش از ۵ هزار مترمربع بنر و وسايل تبليغات در ايام ماه مبارك رمضان در سطح شهر قم خبر داد و گفت: اين متراژ بنر بر روي سازه هاي پرتابلي، استرابرد و عرشه پل ها در سطح شهر نصب شده است.

وي با اشاره به تدابير مجموعه شهرداري قم براي برگزاري باشكوه راهپيمايي روز قدس تصريح كرد: در اين زمينه نيز با برگزاري جلسات و كارگروه هاي مرتبط زمينه تبليغات شهري و برگزاري هرچه باشكوه تر راهپيمايي روز قدس فراهم شده است.

سبزعليان خاطرنشان كرد: برنامه هاي اطلاع رساني و تبليغات محيطي شهرداري قم متناسب با فضاي معنوي ماه مبارك رمضان تا پايان اين ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfyedm.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما