جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 25441

کادر فنی تیم‌های پایه صبای قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: کادر فنی تیم های پایه باشگاه صبای قم معرفی شدند تا صبا نخستین گام را برای شرکت در لیگ های پایه برتر و دسته اول کشور بردارد.
کادر فنی تیم‌های پایه صبای قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، پس از گمانه زنی‌ها درباره تغییرات اساسی در کادر فنی تیم‌های پایه صبای قم، سرانجام این زمزمه‌ها رنگ واقعیت به خود گرفت و به جز سرمربی تیم امید صبا، تیم‌های نوجوانان و جوانان صبا آرایش نیمکت خود را تغییر دادند.

تیم فوتبال امید صبای قم که فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور نتایج خوبی گرفت و حتی تا یک قدمی راهیابی به لیگ بر‌تر هم پیش رفت امسال نیز همچون سال گذشته، حسین گنجیان را در راس نیمکت خود می‌بیند تا تفکرات این مربی بادانش و اخلاق گرا در تیم امید صبا که نقش پشتیبان تیم بزرگسالان صبا را دارد پیاده شود.

در تیم امید صبای قم عباس قلیچ خانی دستیار حسین گنجیان است و احتمال پیوستن رضا گلباشی ستاره سال‌های دور فوتبال و فوتسال قم به کادر فنی این تیم وجود دارد ضمن اینکه از وحید نائینی، مدیر تیم فوتسال فرید قم و سرپرست سابق باشگاه پناه آفرین نیز به عنوان سرپرست احتمالی این تیم یاد می‌شود.

در تیم فوتبال جوانان صبای قم، تحولی اساسی در نیمکت این تیم رخ داده و دیگر خبری از مهدی گائینی به عنوان سرمربی این تیم نیست در حالی سید محسن بابامیری به عنوان سرمربی و محمدرضا عباسی به عنوان مربی مسئولیت فنی جوانان صبا در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را بر عهده دارند.

در مورد سرپرست تیم جوانان صبا، هنوز تصمیم قطعی از سوی باشگاه صبا اتخاذ نشده اما با پایان دوره کاری هادی گائینی، احتمال حضور زرگر سرپرست فصل گذشته تیم نوجوانان صبا در ترکیب جوانان وجود دارد.

تیم نوجوانان صبای قم نیز که سال گذشته از لیگ بر‌تر به دسته مناطق سقوط کرد امسال با تیم تازه لیگ برتری شده افشید ادغام شده و بار دیگر با نام صبای قم در لیگ بر‌تر نوجوانان شرکت می‌کند در شرایطی که در نیمکت این تیم دیگر خبری از عباس رحمانی مربی فصل گذشته این تیم نیست و هدایت این تیم بر عهده مهدی کاکایی مربی جوان و خوش آتیه فوتبال قم است.

کاکایی احتمالا رسول آریانپور مربی فصل گذشته تیم نوجوانان افشید قم را به عنوان دستیار خود در اختیار دارد ضمن اینکه وضعیت سرپرستی تیم نوجوانان صبای قم با اما و اگر روبه‌رو است و از علی مهربان دبیر سابق کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم به عنوان سرپرست احتمالی تیم نوجوانان صبا نام برده می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyjd0.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما