پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 39491
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل هواشناسی استان قم خبر داد

گرمای 39 درجه در انتظار مردم قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: روز شنبه در گرم‌ترین ساعات بعدازظهر دمای هوای استان به 39 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
گرمای 39 درجه در انتظار مردم قم
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع امروز  با اشاره به وضعیت جوی آب و هوای امروز و دو روز آینده اظهار کرد: آسمان استان قم در نیم روز اول صاف بود و در نیمه دوم روز با وزش باد و گرد و خاک همراه است.

وی جهت وزش باد را در این سه روز از سمت شرق اعلام کرد و افزود: باد به همراه گرد و خاک از بعدازظهر امروز و فردا با سرعت 55 تا 70 کیلومتر بر ساعت هوای استان را غبارآلود می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان قم از بالارفتن سرعت وزش باد در روز شنبه خبر داد و گفت: در روز شنبه سرعت وزش باد در استان قم که عامل ایجاد گرد و خاک در استان می‌شود بین 75 تا 90 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

زارع با اشاره به دمای هوای استان قم در روز پنج‌شنبه و روزهای آینده تصریح کرد: حداقل دمای هوا در روز پنجشنبه بین 19 تا 20 درجه سانتی‌گراد و روز جمعه نیز تا 21 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: دمای هوای استان قم، روز پنج‌شنبه در گرم‌ترین ساعت روز در بعدازظهر به 38 درجه سانتی‌گراد و در روز جمعه و شنبه نیز به 39 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfyjdm.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما