پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 38311
پس از حضور در چند استان دیگر،

فائزه هاشمی چه مأموریت محرمانه‌ای را در قم دنبال می‌کند؟

قم نيوز : قم نیوز: آقازاده‌ای که در جریان فتنه محکوم شده است، پس از سفر به چند استان کشور، امروز قصد سفر به قم را کرده است و مشخص نیست منظور وی از این سفرها و محتوای محرمانه آنها چیست؟
فائزه هاشمی.
فائزه هاشمی.
به گزارش قم نیوز، چندی است که فائزه هاشمی، فرزند حجت الاسلام و المسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی، به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کند و در هر استان، برنامه خاصی را پیگیری می‌کند.

دیدارهای خاص با افراد خاص و پیگیری مأموریت‌های محول شده به وی، از جمله اهداف این محکوم فتنه در استان‌هاست.  اظهارات فائزه هاشمی در جریان فتنه مشخص است و به همین سبب، تحرکاتش پس از آزادی از زندان، معنای خاصی دارد.

در این میان اخبار رسیده حاکی از سفر امروز وی به قم است. پایتخت مذهبی ایران که به سبب حضور مراجع تقلید و علما به ام القرای جهان تشیع معروف است، در جریان انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، اصولگرایی خود را به طور کامل نشان داد و به نظر می رسد مأموریت فائزه در سفر به قم نیز حول همین محور شکل گرفته است.

هیچ برنامه‌ای از دیدارهای احتمالی محرمانه فائزه هاشمی ذکر نشده است اما با توجه به سفر پدر فائزه به یکی از استان‌های شمالی کشور، می توان نتیجه گرفت که سفر این محکوم فتنه به قم ابعاد محرمانه و پنهانی دارد و این حق مردم شریف و طلاب حوزه علمیه است که از این اهداف، با توجه به سابقه فعالیتهای فائزه هاشمی آگاه باشند.
البته این سفر در یک روز تعطیل انجام می شود و به سبب همزمان شدن با روزهای آخر ماه رجب، سعی بر کمتر کردن حساسیت این سفر و فرار از اعتراضات احتمالی امت خداجوی قم شده است تا پنهان از نظر مردم، مأموریت این محکوم فتنه تحقق یابد، اما هاشمی و خاندان وی نباید از یاد ببرند که شهر مقدس قم، جای فتنه گران نیست و امت حزب الله حضور عناصر فتنه گر را در قم آشیانه اهل بیت(ع) بر نمی‎‌تابند.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcfymdm.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
تو با کی کار داری