يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 29591
رئیس گروه تئاتر مذهبی بهشت بانو مطرح کرد

بازخورد مناسب بازدید کنندگان از تئاترهای اجرا شده در نمایشگاه

قم نيوز : قم نیوز: رئیس گروه تئاتر مذهبی بهشت بانو بازخورد بازدید کنندگان از تئاترهای اجرا شده در نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد.
بازخورد مناسب بازدید کنندگان از تئاترهای اجرا شده در نمایشگاه
به گزارش قم نیوز،حجت الاسلام حسین سلیمانی رئیس گروه نمایش حاضر در شهرک معارفی بهشت بانو در گفت و گو با خبرنگار شهرک معارفی گفت: این گروه از چهار نفر هنرمندان آقا تشکیل شده که همه این هنرمندان طلبه هستند.
وی در ارتباط با بازخوردهای نمایش در نمایشگاه، عنوان کرد: باید این بازخوردها را از مردم گرفت و دید که آنها چطور از این تئاترها بر روی آنها تاثیر داشته است.
مسئول گروه نمایش مستقر در نمایشگاه، عنوان کرد: در این نمایشگاه دو دسته مخاطب داریم، اول مخاطبانی هستند که خودشان دست اندرکار نمایشگاه بوده و در نمایشگاه فعالیت می کنند.
سلیمانی اظهار داشت: این دوستان از استانهای مختلف کشور در این فضای معنوی به صورت افتخاری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حاضر شده اند.
وی بیان کرد: در دسته دیگر، بازدید کنندگان نمایشگاه را داریم که اکثرا از زوار و مسافرین نوروزی هستند، در این میان به دلیل حضور مستمر در نمایشگاه، بیشتر از همه با دسته اول برخورد داشتیم.
مسئول گروه نمایش مستقر در نمایشگاه تصریح کرد: با توجه به شناخت اجمالی که دسته اول در این ایام از گروه نمایش کسب کرده اند، نظراتشان را به ما انتقال می دهند اما در دسته دوم، ما بیشتر شاهد واکنش های عینی مخاطبین در همان لحظه هستیم.
سلیمانی گفت: در یکی از نمایشگاه هایی که به ظاهر خلافکار و پلیس با هم درگیر می شوند، اغلب حضار در نمایشگاه سعی می کنند وساطت نمایند اما وقتی متوجه می شوند این یک تئاتر نمادین برای انتقال نمادین است، بعد از شگفت زدگی از این حرکت و فعالیت هنری ابراز خوشحالی و رضایت می کنند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcfytd0.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما