?>?> تاکید مراجع عظام تقلید بر حمایت جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین | قم نیوز
قم نيوز : قم نیوز: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس مراجع عظام تقلید و مردم با بصیرت قم همگام با سراسر کشور فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.
تاکید مراجع عظام تقلید بر حمایت جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین
به گزارش قم نیوز، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس مردم با بصیرت قم همگام با سراسر کشور فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در این حضور آگاهانه و بابصیرت مردم مراجع عظام تقلید و حوزویان نیز همپای مردم مسیر راهپیمایی تا حرم کریمه اهل بیت (س) را پیمودند.

آیت الله فاضل لنکرانی: جنایات رژیم صهیونیستی به فلسطین محدود نیست

در دقایق آغازین راهپیمایی روز قدس در قم آیت الله جواد فاضل لنکرانی با حضور در جمع راهپیمایان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم اظهار کرد: حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه یک حضور آگاهانه و مبتنی بر مبانی دینی و سیاسی است که امام آن را بنا نهاد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری تبلیغاتی نیست بلکه آگاهانه و از روی دینداری و حفظ آرمان ها است از همین رو مردم می دانند این حضور عبادی است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اظهار (ع) با تاکید براینکه هر قدمی که مسلمانان امروز بر می‌دارند بر اساس آیات قرآن سبب غیظ کفار می شود، تصریح‌کرد: امروز هر قدمی در راستای حمایت از مظلومان فلسطین برداشته می شود سبب غیظ کفار می‌شود و خدا ثواب و اجر آن را می‌دهد.

استاد سطوح حوزه علمیه با بیان اینکه حضور تک تک مردم در این جا موثر در تضعیف اسرائیل است، خاطرنشان کرد: این حضور آگاهانه انزجار مردم از جنایات اسرائیل را نشان می دهد که همه مردم ایران و آزادیخواهان جهان در دفاع از فلسطین کوتاهی نمی کنند.

وی با تاکید براینکه جنایات اسرائیل به فلسطین محدود نیست، تصریح کرد: داعش مولود رژیم صهیونیستی است از همین رو حضور امسال تکلیف است و ما خوشحالیم که مردم و ما این عبادت بزرگ را انجام می دهند و قطعا ثواب آن از روزه داری کمتر نیست.

آیت الله حسینی بوشهری: حضور ‌مردم در راهپیمایی روز قدس جهاد اسلام علیه جنایات صهیونیست‌ها است

آیت الله حسینی بوشهری نیز با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس جهاد اسلام علیه جنایات صهیونیست ها و حامیان آن‌ها است اظهار کرد: این راهپیمایی مردمی دو پیام روشن به همراه داد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه نخستین پیام این حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه است، تصریح کرد: پیام دیگر این راهپیمایی و حضور پرشکوه مردم مسلمان مقابله با ابرقدرت ها و صهیونیست ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاظر نشان کرد: این همایش پر شور و باشکوه ایران نشان دهنده این است که ما هر چه زودتر بنا به پیش بینی امام (ره) شاهد نابودی اسرائیل هستیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم عنوان کرد: پیام دیگر این راهپیمایی برای سران کشورهای عربی است که در برابر جنایات اسرائیلی‌ها که شاهد آن هستند اما واکنشی نشان نمی دهند این حضور پیام روشنی دارد که غیرت اسلامی و عربی شما کجاست؟ چرا با سکوت خود از آن ها حمایت می‌کنید.

وی گفت: این حضور باشکوه در بیان انزجار از جنایات اسرائیلی‌ها در فلسطین و به ویژه غزه است.

آیت الله مکارم شیرازی: رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل از هر زمان رسواتر است

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی نیز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که نسبت به جنایات اسرائیل ابراز انزجار کند، اظهار کرد: احساس می‌کنم الحمدالله راهپیمایی امسال از همیشه پر شور است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه اسرائیل در دنیا منزوی است، اظهار کرد: افکار عمومی جهان علیه اسرائیل است و فقط سردمداران امریکا و غرب از آن حمایت می‌کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل از هر زمان رسواتر است و انشاالله مقدمات محو و نابودی آن فراهم می شود.

آیت الله نوری همدانی: مسلمانان جهان با تحریم اسرائیل شرایط سقوط این غده سرطانی را رقم بزنند

آیت الله حسین نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم با بیان اینکه این جمع خروشان و فریادهای پرشور ۳ پیام برای استکبار و همراهان آن ها به همراه دارد، اظهار کرد: قدرت های استکباری بدانند این دفاع وقیحانه و نابخرادانه اوباما و غرب از صهیونیست‌ها چهره آنها را برای جهانیان آشکارتر کرده است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: حامیان رژیم صهیونیستی بدانند نقشه استکبار بی فایده است،مردم بیدار شده‌اند و وقت آن رسیده که از مسند استکبار پیاده شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به فرموده امام (ره) که رژیم صهیونیستی فاجعه‌ای برای مسلمانان است، تصریح کرد: مردم باید همیشه در صحنه باشند، کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند و دیگر کشورهای اسلامی نیز سفرای خود را از آن جا فرا بخوانند تا این غده سرطانی سقوط کند.

وی خاطرنشان کرد: به مردم مبارز و مجاهد فلسطین درود می فرستیم، این مجاهدان کارشان جهاد فی سبیل الله است و باید به راه خود ادامه دهند و به آنها درود می‌فرستیم و همیشه در کنار آنها هستیم.

آیت الله مکارم شیرازی: رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل از هر زمان رسواتر است

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که نسبت به جنایات اسرائیل ابراز انزجار کند، اظهار کرد: احساس می‌کنم الحمدالله راهپیمایی امسال از همیشه پر شور است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه اسرائیل در دنیا منزوی است، اظهار کرد: افکار عمومی جهان علیه اسرائیل است و فقط سردمداران امریکا و غرب از آن حمایت می‌کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل از هر زمان رسواتر است و انشاالله مقدمات محو و نابودی آن فراهم می شود.

آیت الله مقتدایی: ملت ‌ایران با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند

آیت‌الله مرتضی مقتدایی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: ملت شریف مومن و روزه‌دار ایران مصداق فرمایش امیرالمومنین (ع) که همیشه در زندگی روش شما این باشد که دشمن سرسخت ظالم و حامی و کمک مظلومان باشید به صحنه‌ آمده‌اند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امروز صهیونیست های جنایتکار نسبت به مظلومان غزه جنایت را به حداکثر رسانده‌اند از همین رو مردم ایران برای حمایت همه جانبه از مردم غزه و ابراز انزجار از صهیونیست ها با شوق عجیبی در راهپیمایی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با بصریت امروز با مشت های گره کرده انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند و حمایت خود را از مردم فلسطین ابراز داشتند.

آیت الله امینی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، پاسخی به جنایات اسرائیل بود

آیت الله ابراهیم امینی که امروز در راهپیمایی روز قدس قم حضور یافته بود، اظهار کرد: امسال مردم ایران قم و مردم ایران اسلامی براساس گزارش‌های رسیده، حضور بسیار پر شوری در راهپیمایی روز قدس داشتند که این حضور گسترده، تاثیر زیادی بر مقاومت مردم فلسطین و انزجار مردم دنیا از رژیم صهیونیستی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: صهیونیست ها در تهاجم خود به شهرهای فلسطینیان، به هیچ کس رحم نمی‌کنند و مسجد یا خانه و بیمارستان برای ایشان فرقی ندارد و به کوک و پیر و جوان ترحمی ندارند که نشان از خوی وحشی‌گری این رژیم جعلی دارد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این جنایات در مقابل چشم جهانیان اتفاق می‌افتد اما آن کسانی که ادعای حقوق بشر دارند، چیزی نمی‌گویند که این کار اگر بدتر از این جنایات نباشد، در ردیف همین هاست.

معاون اول قوه قضائیه: امام خمینی(ره) با اعلام روز قدس, دل مسلمانان را به هم نزدیک کرد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در سخنرانی پایان راهپیمایی روز جهانی قدس و پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس از جلوه های برائت از دشمنان خدا است، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس بندگی خدا است.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنی با ظالمان و ظلم و حمایت از مظلومان از راهبردهای انقلاب اسلامی است، افزود: روز قدس روز اعلام حمایت از ملت مستضعف فلسطین و ملتی است که حقوق انسانی آن ها مورد هجوم دشمن ستمگر قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه مردم فلسطین ستم زیادی دیده‌اند ولی پناهگاهی برای خود نمی‌بینند، تصریح کرد: امام (ره) با اعلام روز قدس دل مسلمانان را به هم نزدیک کرد.

حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد:روز جهانی قدس یکی از جلوه‌های وحدت بین مسلمانان است که دشمن اصلی را ببینند و راهبرد جمهوری اسلامی برای ضدیت با نظام استکبار است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyvd0.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما