چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 48671
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم:

آتليه‌طهران قم به حق خود رسيد / کسی با کسی مشکل دارد به ما مربوط نیست

قم نيوز : قم نيوز: سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در پاسخ به برخي اتهام‌ها به تيمش در راه صعود به ليگ برتر فوتسال گفت: به نظر من آتليه‌طهران به حق خود رسيد.
آتليه‌طهران قم به حق خود رسيد / کسی با کسی مشکل دارد به ما مربوط نیست
آتليه‌طهران قم به حق خود رسيد / کسی با کسی مشکل دارد به ما مربوط نیست
به گزارش قم نيوز، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور که عصر روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار شد، تیم آتلیه‌طهران قم در میهمانی نفت امیدیه خوزستان به برتری سه بر دو دست یافت و دیگر مسابقه بین تیم‌های مقاومت قرچک و سن‌ایچ ساوه سه بر سه مساوی شد تا از لیگ دسته اول تیم‌های مقاومت قرچک با 11 و آتلیه‌طهران قم با 10 امتیاز به لیگ برتر صعود کنند، اما بعد از این بازی مسوولان باشگاه سن‌ایچ برخی اظهارات راجع به موضوع تبانی مطرح کردند که سرمربی تیم آتلیه‌طهران قم نیز به آن پاسخ داد.

سیدوحید غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در مورد صحبت‌های چند روز گذشته راجع به اتفاقات هفته پایانی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور باید بگویم که طرح این موضوعات اصلا کار درست و اخلاقی نیست.

وی تصریح کرد: همه کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که من هیچ وقت به دنبال حاشیه و یا هیچ چیز دیگری نیستم و فقط و فقط به دنبال مسائل فنی بوده و هستم و به داشته‌های تیمم تکیه می‌کنم، اگر کسی با کسی مشکل دارد یا هر چیز دیگر، به ما مربوط نیست.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم تاکید کرد: ما به دنبال حق خودمان هستیم اما از یک چیز ناراحت هستم و اینکه برخی ادعا می‌کنند گل‌های ما به تیم نفت امیدیه خوزستان در 47 ثانیه به پایان بازی زده شده، درست نیست چون ما در پنج دقیقه به پایان بازی گل اول را زدیم.

وی خاطرنشان کرد: در فاصله دو دقیقه به تما شدن بازی گل دوم را به ثمر رساندیم اما متاسفانه برخی افراد می‌گویند در ۴۷ ثانیه ما سه گل زدیم، همین امسال تیم ما بیش از دو تا سه گل در دقایق پایانی زد و چند گل هم در ثانیه‌های پایانی خوردیم و باختیم، آیا اینها دلیلی بر تبانی است؟

غیاثی بیان کرد: اگر هر اتفاقی رخ داده از طرف ما هیچ مشکلی نبوده و حتی بازی ما تا وقتی که برق سالن فجر ساوه نرفته بود، یکی از محکم‌ترین بازی‌های این فصل تیم آتلیه‌طهران قم بود، بعد از این بود که بازی یک‌سره قطع می‌شد که آن هم به ضرر ما بود چون بازیکنان کاملا از جریان بازی دور می‌شدند و در آخر این را می‌گویم که تیم آتلیه‌طهران قم با تلاش خود فقط به حقش رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyvdj.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما