يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 15631
رسولی خبر داد:

ماهان تندیس نماینده قم در لیگ دسته اول و جام حذفی فوتبال بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم از حضور این تیم به عنوان نماینده قم در مسابقات جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور خبر داد.
ماهان تندیس نماینده قم در لیگ دسته اول و جام حذفی فوتبال بانوان کشور شد
به گزارش قم نیوز، آمنه رسولی اظهار داشت: فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور با شرکت تیم های مدعی صعود به لیگ برتر از آذرماه سال جاری آغاز می‌شود و تیم ماهان تندیس به عنوان نماینده قم در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: تیم فوتبال فوتبال بانوان قم در سال 1391 توانست با حضور موفق خود در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان باشگاه های کشور به عنوان یکی از دو تیم برتر جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند و حالا در فکر صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان است.
 
سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم افزود: با توجه به بررسی های انجام شده خوب می دانیم که رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور دست کمی از لیگ برتر بانوان ندارد و تیم های خوبی در آن حضور می یابند، به همین خاطر به شکلی برنامه ریزی کرده ایم که حضور پرقدرتی در لیگ دسته اول داشته و به امید خدا به لیگ برتر صعود کنیم.
 
وی یاد آور شد: ما از زمانی که استارت تشکیل تیم فوتبال بانوان قم را زدیم با امید به اینکه روزی به لیگ برتر برسیم کار خود را آغاز کردیم و نسبت به دستیابی به این مهم نیز مطمئن بودیم زیرا واقعا بانوان فوتبالیست قمی از توانایی و استعداد بالایی برخوردار هستند.
 
رسولی ابراز داشت: یکی از مهمترین نیازهای ورزش بانوان در استان قم برخورداری از حامی مالی مناسب است و اگر بانوان از نظر مالی دچار کمبود و مشکل نشوند واقعا توانایی دستیابی به موفقیت های بسیار بزرگی را دارند، به همین خاطر از مدیریت مجموعه ماهان تندیس به خاطر حمایت از این تیم تقدیر می کنم.
 
وی تصریح کرد: ما امسال علاوه بر برنامه ریزی برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور می خواهیم در رقابت های جام حذفی فوتبال بانوان کشور نیز حضور پرقدرتی داشته باشیم، از اینکه مدیریت ماهان تندیس از ما برای صعود به لیگ برتر و موفقیت در جام حذفی حمایت می کنند بسیار خوشحالم و امیدوارم بانوان و دختران توانمند فوتبال قم به خوبی اعتماد آنها را پاسخ بدهند.
 
وی خاطرنشان کرد: استارت تمرینات و برنامه های آماده سازی تیم را با حضور 25 بازیکن زده ایم، چون باید خیلی زود در شهریور ماه در مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان کشور به میدان برویم و در آذر ماه نیز در لیگ دسته اول فوتبال حضور یابیم.
 
گفتنی است: تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم با هدایت آمنه رسولی و سرپرستی خانم دوستدار به عنوان نماینده استان قم در رقابت های جام حذفی و همچنین بازی های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfyvdy.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما