يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : 30021
رئیس شورای شهر قم:

پروژه بلوار پیامبر اعظم (س) در اولویت شهرداری قم قرار دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) از جمله اولویت‌های شورای شهر و شهرداری قم است و به عنوان بزرگ‌ترین بلوار معنوی جهان، حرم حضرت معصومه(س) را به مسجد مقدس جمکران وصل می‌کند.
پروژه بلوار پیامبر اعظم (س) در اولویت شهرداری قم قرار دارد
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی که پیش از ظهر امروز در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران سخن می‌گفت، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شورای شهر، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در راه آبادانی و رونق ام القرای جهان اسلام تلاش می‌کند و در این راه فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: برای تکمیل مترو، موفق به دریافت مجوز ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شده‌ایم که ۵۰ درصد آن به عهده شهرداری قم و ۵۰ درصد به عهده دولت است و اگر تحقق پیدا کند، یکی از پروژه‌های عمرانی خوب قم تحقق پیدا می‌کند.

بیاتی تصریح کرد: پروژه مونوریل نیز کاملاً به عهده دولت است و رأیزنی‌هایی با دولت صورت گرفته است تا این پروژه تکمیل شود و نیازمند مبالغی برای تکمیل این پروژه هستیم تا به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: نیمه شعبان برای قم اهمیت زیادی دارد و شهرداری قم تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر جشن‌های میلاد امام زمان(ع) به کار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از ادامه فعالیت برای تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) از جمله اولویت‌های شورای شهر و شهرداری قم است و به عنوان بزرگ‌ترین بلوار معنوی جهان، حرم حضرت معصومه(س) را به مسجد مقدس جمکران وصل می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfyxdm.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما