سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 14001
داودی خبر داد:

اعلام نتایج مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج نهایی چهارمین دوره مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.
اعلام نتایج مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، فریده داودی اظهار داشت: اسامی نفرات برتر مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران به مدیریت‌های استانی و واحدهای حوزوی اعلام شده است و از نفرات برتر در جشنواره برترین‌ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران در سطح طلاب پایه‌های دوم تا پنجم مقطع سطح دو (کارشناسی) برگزار می‌شود، افزود: نفرات اول تا سوم هر یک از پایه‌های تحصیلی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: با توجه به اینکه کسب حداقل ۸۰ امتیاز برای احراز رتبه‌های اول تا سوم لازم بود، دارندگان رتبه‌های برتر که موفق به کسب امتیاز لازم نشدند، صرفا شایسته تقدیر به حساب آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار شده است، ادامه داد: ۶هزار و ۱۵۸ نفر در مرحله مدرسه‌ای این مسابقات شرکت کردند که پس از طی مراحل استانی و کشوری از میان آنها از هر پایه تحصیلی سه نفر و در مجموع ۱۵ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcfyxdy.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما