چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 42181
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نامگذاري تقاطع غير هم سطح شهداي مدافع حرم در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبير شوراي نامگذاري معابر شهري شهرداري قم گفت: تقاطع غيرهمسطح بلوار جمهوري و شهيدان محمود نژاد براي پاسداشت مقام شامخ شهداي مدافع حرم با عنوان شهداي مدافع حرم نامگذاري شده است.
نامگذاري تقاطع غير هم سطح شهداي مدافع حرم در قم
به گزارش قم نیوز، علي اكبر رحيمي با اشاره به نامگذاري تقاطع غيرهمسطح بلوار جمهوري و شهيدان محمود نژاد اظهار كرد: به دليل پاسداشت مقام شامخ شهداي مدافع حرم، اين تقاطع با عنوان شهداي مدافع حرم نامگذاري شده است كه شهروندان پس از پايان عمليات عمراني پروژه شاهد رونمايي از اين پروژه خواهند بود.

وي خاطرنشان كرد: براي شهداي منا نيز چندين مورد نامگذاري شده به عنوان مثال ميداني در منطقه هشت، پيش از ميدان شهرداري با نام شهداي منا نامگذاري شده، خياباني به نام آيت‌الله مويدي قمي از ايستگاه راه آهن تا بلوار امام رضا تعيين شده است.

دبير شوراي نامگذاري معابر و شوارع شهرداري قم با اشاره به نامگذاري شوارع گفت: به اين سبك است كه براي شهدا و فرماندهان شهيد كه در دوران دفاع مقدس فرمانده بودند، سعي مي‌شود، شوارع ۳۰ متري به بالاتر در نظر گرفته شود.

وي با بيان اينكه در نامگذاري‌ها اولويت با شهدا و علما است، گفت: شهدايي كه خانواده آنها در خيابان خاصي سكونت دارند، با درخواست شهرداري منطقه و سامانه ۱۳۷ فرآيند آن طي مي‌شود و سپس به دبيرخانه شوراي نامگذاري مستقر در شهرداري مركز ارسال مي‌شود.

رحيمي يادآور شد:‌پس از تصويب موارد ارسالي در شوراي نامگذاري ، به صورت لايحه‌اي به شوراي شهر ارسال مي‌شود و در كميسيون خدمات شهري مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد، پس از تصويب در كميسيون خدمات شهري، براي تصويب در صحن علني شوراي اسلامي شهر مطرح مي‌شود و به تصويب مي‌رسد.

 انتهای پیام/135   
https://qomnews.ir/vdcfyydj.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما