قم نيوز : قم نیوز: برگزیدگان چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی قم با حضور مسوولان کشوری، استانی و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان معرفی و تجلیل شدند.
برگزیدگان چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، در این جشنواره گروه های نمایشی برتر و منتخبین در بخش های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.
دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی قم گفت: این جشنواره فعالیت خود را از ۱۱ مهرماه امسال در سه سالن پلاتوی ماه، مجتمع شهید آوینی و مجتوع نور آغاز کرد.
"رضا ابوذر" افزود: در مرحله نخست ۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۳۰ اثر به مرحله بازخوانی راه یافت و پس از انجام بازبینی ها در دو مرحله ۱۷ و در نهایت شش اثر به بخش مسابقه راه یافت.
وی خاطر نشان کرد: دو تئاتر برگزیده این جشنواره به جشنواره منطقه ای راه خواهند یافت تا با برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر با یکدیگر رقابت کنند.
هیات داوران برگزیدگان این جشنواره را به شرح ذیل اعلام کرد:
در بخش بروشور "سیدرضا شریعت" برای طراحی برشور عهد دیرین و "هادی معزی" برای طراحی تئاتر قصه آژاکس برگزیده شدند.
"سیدشهاب رضوی" نیز در بخش گریم در تئاتر "عهد دیرین تو رو می خواند برای حضور و نیز در بخش موسقی نیز "حامد جهانبخش" برای نمایش زمان آخر و "مهدی نادری" برای نمایش عهد دیرین موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.
در بخش نور "سعید برجعلی" و "سالار حسینی فر" برای تئاتر زمان آخر و در بخش طراحی لباس "سیدمحمد حسینی" در نمایش عهد دیرین و "محمدرضا شاهمردی" و "سالار حسینی فر" برای تئاتر قصه آژکس منتخب دریافت جایزه شدند.
در بخش طراحی صحنه نیز "مهدی نیکروش" برای نمایش باید امشب بروم و مشترکا "محمدرضا شاهمردی" و "سالار حسینی فر" در تئاتر قصه آژاکس لوح تقدیر هیات داوران این جشنواره را از آن خود کردند.
"زکیه بهبهانی"، "حمیده عمویی" و "زهرا فشکی" و "بهناز انارکی" و در بخش بازیگری زن و "علی مقدم"، "سیدمیثم عابدینی"، "سیدصدرا میره ای" و "مهدی رکنی" نیز در بخس بازیگری مرد به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش نمایشنامه نیز "محمدرضا شاهمردی" برای کار قصه آژکس، "کامران شهلایی" برای نمایش باید امشب بروم و "ابوالفضل بوالغندر" برای تئاتر کابوس کشدار شادی" لوح تقدیر این جشنواره را کسب کردند.
"محمدرضا شاهمردی"، "فاضل حائری" و "صدیقه مشایخی" به ترتیب برای نمایش های قصه آژاکس، باید امشب بروم و کابوس کشدار شادی در بخش کارگردانی مقام های برتر جشنواره را کسب کردند.
در پایان این جشنواره نیز دو تئاتر "کابوس کشدار شادی" و "باید امشب بروم" به مرحله بعدی جشنواره منطقه ای راه یافتند.
https://qomnews.ir/vdcg.397rak97wpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما